Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار کرمان گفت: چنانچه سهم شهرداری کرمان از پساب فاضلاب شهری داده نشود قطعا پروژه اجرای فاضلاب شهر کرمان متوقف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سیدمهران عالم‌زاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تا دو سال گذشته این معضل در شهر کرمان وجود داشت که فضای سبز شهری با آب شرب آبیاری می‌شد اظهار داشت: از دو سال گذشته این مسئله در شهر کرمان برطرف شده و در حال حاضر زیر یک درصد فضای سبز شهر کرمان به واسطه قرار گرفتن در موقعیتی که دسترسی به آب خام وجود ندارد با آب شرب آبیاری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست شورای شهر کرمان مطرح شد؛ از درخواست برای بازدید از پروژه‌های شهری تا عقب‌ماندگی تله کابیناستاندار کرمان: 310 میلیارد تومان برای شبکه انتقال آب داخل شهر کرمان نیاز استشهردار کرمان: 2 میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان انجام می‌شود

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته فضای سبز شهر کرمان به این واسطه آسیب زیادی دیده است گفت: تا قبل از این فضاهای سبز با آب شرب آبیاری می‌شدند و تغییر آب این فضاها به آب خام باعث لطمه به درختان شده است.

شهردار کرمان با عنوان اینکه این گیاهان با آب با EC 600 آبیاری می‌شدند و در حال حاضر با آب با EC بین 3 هزار تا 6 هزار آبیاری می‌شوند و همین تغییر ناگهانی به فضای سبز ما آسیب وارد کرده است افزود: برای نمونه می‌توان به پارک جنگلی شهید باهنر کرمان با 25 هکتار وسعت اشاره کرد که خیلی از درختان این مجموعه آسیب دیده‌اند.

وی با اشاره به اقداماتی که در این ارتباط انجام شده گفت: به دنبال این هستیم تا دو شبکه آب خام شهر کرمان از سمت بلوار 22 بهمن و بزرگراه آیت الله خامنه‌ای را به یک شبکه به هم پیوسته تبدیل می‌کنیم تا در اکثر مناطق شهری بتوان از این آب استفاده شود.

عالم‌زاده با بیان اینکه بزرگترین مشکل ما این است که EC  آب چاه‌های شهرداری کرمان بالا رفته است افزود: مجوز حفر چاه جدید داده نشده و تنها توانستیم چاه‌ها را جابه‌جا کنیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سند آسیب‌شناسی که در حوزه محیط زیست وجود دارد بخشی از پساب فاضلاب شهری باید به شهرداری داده می‌شد که تاکنون انجام نشده است گفت: در بسیاری از کلانشهرها 20 تا 30 درصد این آب در اختیار شهرداری‌ها گذاشته شده است.

شهردار کرمان با بیان اینکه چنانچه این مسئله تعیین تکلیف نشود قطعا پروژه اجرای فاضلاب شهر کرمان متوقف می‌شود تصریح کرد: نمی‌خواهیم موضوع چالشی شود و به دنبال آن هستیم تا این آب در اختیار شهرداری گذاشته شود تا مشکل فضای سبز شهر کرمان به حداقل برسد.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... ۵۰ درصد هزینه ساخت پل‌های شهر کرمان از محل مالیات ارزش افزوده تامین شده است مشکل آب‌های سطحی شهر کرمان به صورت زیربنایی برطرف می‌شود استاندار کرمان: اجرای طرح ملی مسکن در حاشیه شهر کرمان به صلاح نیست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵۰ درصد هزینه ساخت پل‌های شهر کرمان از محل مالیات ارزش افزوده تامین شده است مشکل آب‌های سطحی شهر کرمان به صورت زیربنایی برطرف می‌شود استاندار کرمان: اجرای طرح ملی مسکن در حاشیه شهر کرمان به صلاح نیست واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ مدیرکل فرودگاه‌های گلستان در دفتر تسنیم: پروازهای فرودگاه گرگان ۵۰ درصد افزایش یافت ۵ یاسوج| چرا شهرستان کهگیلویه برای پارک علم و فناوری اولویتی ندارد؟ ۶ روزانه ۲۵ تن مرغ در استان قم توزیع می شود ۷ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل: دولت ۵۰ کیلومتر از جاده‌های شمال استان اردبیل را ساماندهی کند ۸ امام جمعه ایلام: شور حسینی باید با شعور حسینی توامان باشد مهمترین اخبار استانها روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم آیت‌الله خاتمی: هیچ‌کس در پی تعطیلی عزاداری‌های محرم نیست / حفظ سلامت عزاداران ‌واجب است ابتکارات هیئات مذهبی خراسان رضوی در آستانه محرم/ از خرید ونتیلاتور تا برپایی ایستگاه‌های نذر سلامت + فیلم‌ واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه ‌مجلس به اظهارات نوبخت / عجولانه سخن نگویید ‌بازار ‌کالاهای اساسی ‌آشفته است مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران / اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند / تاخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بود گزارش// شروع متفاوت سال تحصیلی دانش‌آموزان؛ برای مشکلات چه چاره‌‌ای اندیشیده‌ایم؟! آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود / برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان شهر کرمان فضای سبز شهر فاضلاب شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر