Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:24:25 GMT

قایقرانی آب‌های خروشان در زنجان راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۳۴۲۰

قایقرانی آب‌های خروشان در زنجان راه اندازی می‌شود

غفور حمیدی، روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: وجود رودخانه قزل اوزن در مسیر شهرستان ماهنشان و نزدیکی سد سفید رود گیلان و اعلام آمادگی علاقه مندان به قایقرانی آب های خروشان، بستر مهمی برای راه اندازی این رشته ورزشی در زنجان است و هیات نیز برای آن برنامه ریزی می کند.

وی با تاکید براینکه هیات قایقرانی برای راه اندازی این رشته ورزشی، مصمم است، اظهار داشت: تاکنون هشت نفر از مردان برای فعالیت در قایقرانی آب های خروشان زنجان، اعلام آمادگی کرده اند و در صورت راه اندازی، از لحاظ وجود رودخانه شیب دار و موج دار، مشکلی برای انجام تمرین‌های ورزشکاران علاقه‌مند، نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی تصریح کرد: قایقرانی آب های خروشان یکی از جذاب ترین و مهیج ترین رشته های ورزش آبی در جهان است که به برکت جاری شدن رودخانه قزل اوزن، می توان این رشته ورزشی را نیز در استان زنجان راه اندازی کرد.

رییس هیات قایقرانی استان زنجان گفت: در زمان حاضر سه رشته قایقرانی (روئینگ، کانوپولو و کایاک) در این استان فعال است و بیشتر رشته های روئینگ و کانوپولو از استقبال خوب و بالا برخوردار هستند و رشته کایاک نیز طرفداران و علاقه مندان خاص به خود را دارد.

حمیدی افزود: هرچند شیوع ویروس کرونا در آموزش و تمرین های ورزش قایقرانی نیز تاثیر گذاشته است اما با این وجود قایقرانان علاقه مند برای حفظ آمادگی و فراگیری آموزش با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در ۲ سد خاکی حسن ابدال و گاوازنگ زنجان، تمرین کرده و یا آموزش می بینند.  

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۲ تن از قایقرانان این استان به اسامی بهمین نصیری و امید احمدی در تهران تمرین‌های خود را انجام می دهند اما مابقی قایقرانان به فعالیت خود در زنجان ادامه می دهند.

برچسب‌ها فدراسیون قایقرانی رودخانه های کوهستانی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی رودخانه های کوهستانی زنجان فدراسیون قایقرانی رودخانه های کوهستانی زنجان قایقرانی آب های خروشان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی

اورلین شوامنی در مصاحبه با شبکه CBS، کیت عبدو را بالاتر از تیری آنری، جیمی کرگر و میکا ریچاردز به عنوان کارشناس مورد علاقه خود انتخاب کرد.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • (ویدئو) خواننده‌های مورد علاقه استاد شجریان؛ از سلن دیون تا پاواروتی
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان