Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: برای برگزاری ترم آینده باتوجه به شیوع کرونا سناریو‌های مختلفی تدوین شده است، اما دانشگاه برنامه دارد که کلاس‌های دانشگاه ترکیبی از برنامه‌های حضوری و غیر حضوری باشد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه امیرکبیر گفت: با شیوع بیماری کرونا دانشگاه‌ها باهماهنگی و همفکری یکدیگر و وزارت علوم به سرعت توانستند برنامه‌های خود را با شرایط جدید هماهنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه‌ها در ترم گذشته و باتوجه به شیوع بیماری کرونا نمره قبولی را دریافت کردند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: در این دوران تمامی فعالیت‌های دانشگاه پیگیری و دنبال شد و در حوزه پژوهش و قرارداد‌های صنعتی و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان نیز دانشگاه فعال بود.
معتمدی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی نیز در دانشگاه برنامه‌های خوبی اجرا شد که برای اجرای این برنامه‌ها از فضای مجازی استفاده شد تا برنامه‌های فرهنگی دانشگاه به حیات خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: عدم استفاده از فضای مجازی همواره یک ضعف در دانشگاه به شمار می‌رفت که با شیوع بیماری کرونا از این فضا بیش از گذشته استفاده شد. دانشگاه‌های کشور نیز باید بیش از گذشته به دنبال استفاده از فضای مجازی در حوزه‌های علمی و آموزشی باشند درواقع دانشگاه‌ها باید از فضای مجازی به عنوان یک وسیله کمک آموزشی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی باید فضای مجازی به خوبی استفاده کنند. سخنرانی‌هایی که در یک سالن بوده درحال حاضر می‌توانند از طریق فضای مجازی برگزار شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در ترم آینده دانشجویان می‌توانند برنامه‌های سخنرانی و مناظره را در فضای مجازی برگزار کنند و دانشگاه نیز از این نوع برنامه‌ها حمایت می‌کند.   معتمدی خاطرنشان کرد: برای برگزاری ترم آینده باتوجه به شیوع بیماری کرونا سناریو‌های مختلفی تدوین شده است، اما دانشگاه برنامه دارد که کلاس‌های دانشگاه ترکیبی از برنامه‌های حضوری و غیرحضوری باشد.

وی عنوان کرد: درعین حال که زیرساخت‌های مجازی دانشگاه را تقویت می‌کنیم، اما سعی داریم از امکانات فیزیکی دانشگاه نیز استفاده کنیم تا دانشجویان به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کلاس های آموزشی دانشگاه امیرکبیر فضای مجازی شیوع بیماری کرونا فضای مجازی دانشگاه ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آغاز فروش غیرحضوری نمایشگاه کتاب + آدرس سایت و جزئیات
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!