Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@06:02:51 GMT

جزئیاتی از فیلم منتشر شده از دعوای حیوانات

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۲۵۱

جزئیاتی از فیلم منتشر شده از دعوای حیوانات

خبرگزاری آریا - به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، دعوای یک خرس و سگ به واسطه اجبار انسان‌ها که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده در کشور پاکستان رخ داده است.
سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت‌وگو با میزان گفت: اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن افرادی با لباس‌ها محلی دیده می‌شوند که یک قلاده سگ را به زور از گردن گرفته و به میدانی می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول در سازمان محیط زیست ادامه داد: سپس این سگ را با یک خرس که به زنجیر کشیده شده و چندبار سگ وزن دارد، مجبور به جنگیدن با یکدیگر می‌کنند.
وی افزود: متاسفانه عده بسیاری در این فیلم، مشغول ثبت تصاویر و تشویق کردن این حیوانات علیه درگیری بیشتر هستند.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست ادامه داد: این اعمال مصداق حیوان آزاری است بنابراین بررسی همکاران ما برای اطلاع از صحت این فیلم آغاز شد.
وی اظهار کرد: بررسی‌های ما در سازمان حفاظت محیط زیست ثابت کرد که این فیلم متعلق به یک دوره مسابقات محلی است که سالیانه در منطقه کندوآدم در شهرستان حیدرآباد در ایالت سِند کشور پاکستان برگزار می‌شود بنابراین این حیوان آزاری در کشور رخ نداده است.
سرهنگ محبت خانی گفت: همچنین مشخص شد این فیلم به 5 سال گذشته تعلق داشته، اما مجددا در شبکه‌های اجتماعی بازنشر داده شده است.
مردم حیوان آزاری را گزارش دهند
این مقام محیط زیست بیان کرد: مردم می‌توانند گزارشات خود از حیوان آزاری را از دو طریق حضور در پاسگاه‌های محیط بانی سراسر کشور و تماس با سامانه 1540 به سازمان محیط زیست ارائه کنند.
سرهنگ محبت خانی گفت: شهروندان به این مسئله توجه کنند که گزارش‌های حیوان آزاری باید مستند باشد، به این معنا که هنگام حیوان آزاری عکس یا فیلم تهیه کرده و در اختیار ما قرار دهند. همچنین با ثبت تصاویر شماره پلاک می‌توان افراد متخلف را تحت تعقیب قرار داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان محیط زیست حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در راستای پرورش نگرش‌های محیط زیستی و نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان کرده است، گفت: سال گذشته ۱۵۱۲ نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و تجهیز مشترکین در راستای ارتقای کیفیت مشارکت و اعتلای فرهنگ زیست محیطی شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب‌های مختلف و اهدای زیرساخت‌های سخت‌افزاری به شهروندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش محیط زیست به خوبی در سطح جهان میان جوامع شناخته شده است، افزود: دوران کودکی اهمیت بسیاری در ایجاد نگرش‌های محیط زیستی دارد و آموزش حفاظت از محیط زیست در این دوران، راهی برای پرورش نگرش‌های محیط‌زیستی در انسان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در راستای پرورش این نوع نگرش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان برای نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند با محوریت اهمیت تفکیک از مبدأ و تحویل اصولی آن کرده است.

ساکتی با بیان اینکه سال گذشته این دوره آموزشی ویژه ۱۵۱۲ نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی برگزار شد، گفت: شناسایی انواع پسماند، اهمیت کنترل شیرابه، اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها و تحویل اصولی آن، آشنایی با فرایند بازیافت هر یک از انواع پسماندها، آشنایی با مضرات ناشی از مدیریت ناصحیح پسماندها و شناسایی پسماندهای خطرناک از موضوعات این دوره آموزشی بوده است.

کد خبر 746622

دیگر خبرها

  • کشف موجوداتی که 540 میلیون‌ سال قبل اقیانوس‌های زمین را نورانی می‌کردند (+عکس)
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • مهمترین علائم سگی که مبتلا به هاری است؛ مراقب باشید گازتان نگیرند! |‌ این حیوانات منتقل کننده هاری هستند | ویدئو
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند