Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین برنامه سفر دین پرست، معاون اقتصادی وزیر کشور به استان البرز، یک واحد تولید صنایع روشنایی در اشتهارد با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «بابک دین پرست»، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور روز سه شنبه با حضور در مراسم بهره‌برداری از واحد تولید صنایع روشنایی در منطقه جعفرآباد شهرستان اشتهارد ضمن دریافت گزارش از روند فعالیت این واحد، از خط تولید و بخش های مختلف آن دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این واحد با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و تولید ۷۰ نوع لامپ ال ای دی، فعالیت خود را آغاز کرد.


بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور، امروز  سه شنبه برای بازدید از چند واحد تولیدی فعال و‌ در حال تکمیل و احداث استان البرز و بررسی میدانی وضعیت واحدهای مستقر شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر، وارد شهرستان اشتهارد شد.


حضور در جلسه بررسی مهم‌ترین مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان البرز در شهرستان کرج، از مهم‌ترین برنامه سفر یکروزه دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور، به استان‌البرز محسوب می گردد.



معاون اقتصادی وزیر کشور در ادامه با همراهی استاندار البرز از واحد تولید کارتن در شهرک صنعتی اشتهارد دیدن کرد.


بابک دین پرست معاون اقتصادی وزیر کشور با همراهی شهبازی استاندار البرز، روز سه شنبه با حضور در شهرک صنعتی اشتهارد روند فعالیت یک واحد تولید کارتن را مورد بازدید قرار داد.


این واحد با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال برای ۷۰ نفر در حال فعالیت است.


گفتنی است اشتهارد جز ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته ای است که ارتقای شاخص های اقتصادی آن در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی در دستور کار وزارت کشور قرار دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: بابک دین پرست دین پرست وزارت کشور معاون اقتصادی وزیر کشور استان البرز واحد تولید دین پرست یک واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد