Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@09:31:47 GMT

جزییات برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در مصلی

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۶۵۶

جزییات برگزاری کنکور سراسری ۹۹ در مصلی

رویداد۲۴ فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ گفت: اکنون کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری شده و اگر دواطلبان موارد مغایرتی در کارت خود مشاهده کردند می‌توانند به باجه‌های رفع نقص که در سایت سنجش نشانی آن گذاشته شده است مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای راهنمایی داوطلبان همچنین تابلو‌های راهنمایی در ورودی مصلی وجود دارد که داوطبان توسط همان تابلو راهنما‌ها می‌توانند محل آزمون را شناسایی کنند.

زرین آمیزی گفت: در سالن‌های آزمون باید همه تهویه‌ها روشن بوده و تمام درب‌ها برای تبادل جریان هوا باز باشد. همچنین فاصله صندلی‌ها ۱۸۰ سانتی‌متراست و تا آخر امروز گندزدایی و محل آزمون و صندلی‌ها انجام خواهد شد.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج اولیه کنکور در هفته اول مهر ماهوی تاکید کرد: توصیه ما به همه خانواده‌هایی که همراه داوطلبان می‌آیند این است که به محض اینکه کارت را گرفتند محل آزمون را شناسایی کنند و زمانی که به محل آزمون آمدند، مقابل درب حوزه‌ها تجمع نکرده وحتما از ماسک استفاه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: والدین باید تا زمان پایان برگزاری آزمون در وسیله نقلیه خود بماند.

مصلی تهران در روز‌های پنجشنبه و جمعه میزبان ۱۰ هزار نفر از داوطلبان خواهد بود. منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنکور سراسری کنکور سازمان سنجش آموزش کشور محل آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون‌های نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و یا ترمیم نمره باید ابتدا این فرایند را طی کنند؛ در ضمن، ثبت‌نام دروس نهایی برای ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره پس از تأیید سوابق تحصیلی و در چند روز آتی در همین سامانه فعال خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت‌نام نموده‌اند می‌بایست از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در وبگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه