Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از سفر دوشنبه شب رئیس «موساد به ابوظبی، «بنیامین نتانیاهو» به صورت محرمانه دو بار به امارات سفر و با مقامات این کشور دیدار کرده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که پیش از سفر دیشب (دوشنبه شب) «یوسی کوهن» رئیس «موساد» (سازمان جاسوسی اسرائیل) به ابوظبی، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم به صورت محرمانه دو بار به امارات سفر و با مقامات این کشور دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پایگاه اطلاع‌رسانی " خلیج الجدید " امروز (سه شنبه) به نقل از روزنامه " اسرائیل الیوم " نوشت که پیش از سفر رئیس موساد به ابوظبی، نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حداقل ۲ بار به صورت محرمانه برای تهیه توافق نامه عادی‌سازی روابط بین دو طرف به امارات سفر کرده بود.

این پایگاه اطلاع‌رسانی با اشاره به سفر دیشب رئیس موساد به ابوظبی به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اضافه کرد که این نخستین سفر رئیس موساد به امارات نیست، تاکنون کوهن چندین بار به ابوظبی سفر کرد تا مقدمات توافق‌نامه عادی‌سازی روابط با امارات را فراهم کند.

کوهن رئیس سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) چند روز پس از اعلام عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو تحت نظارت آمریکا، دوشنبه شب تحت تدابیر شدید امنیتی وارد امارات شد تا با مقامات این کشور مذاکره کند.

کانال رسمی " مکان " رژیم صهیونیستی، دیشب گزارش داد که کوهن در ابوظبی با "محمد بن زاید آل نهیان" ولیعهد ابوظبی دیدار خواهد کرد.

این شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود که رئیس موساد جزئیات "توافق عادی‌سازی" که قرار است در واشنگتن امضا شود را با محمد بن زاید در میان خواهد گذاشت.

در همین زمینه، شبکه یاد شده به نقل از یک منبع رسمی اماراتی که خواست نامش فاش نشود، فرام نمودن زمینه گشایش سفارتخانه‌های دو طرف به محض امضای توافق‌نامه عادی‌سازی روابط را از دیگر اهداف سفر رئیس موساد به ابوظبی بیان کرد.

این منبع افزود: برای هر دو طرف مشخص است که سفارت امارات نباید در شهر قدس افتتاح شود.

وی اضافه کرد: در صورت برقراری روابط دیپلماتیک، روابط بین دو طرف در مرحله اول در چندین زمینه از جمله همکاری‌های اقتصادی، علمی، فناوری، پزشکی و فرهنگی توسعه می‌یابد.

سفر رئیس موساد به امارات همزمان با دعوت " رؤوفین ریفلین" رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی از محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی برای بازدید از قدس اشغالی انجام شده است.

سفر کوهن به ابوظبی در حالی دیشب انجام شد که روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» دیروز از به تعویق افتادن این سفر به علت برخی اختلافات داخلی بین مقامات این رژیم خبر داده بود.

آمریکا، رژیم صهیونیستی و امارات پنجشنبه گذشته موافقت خود را برای عادی‌سازی روابط بین ابوظبی و تل آویو اعلام کردند، توافق‌نامه‌ای که اولین بار بین یک پایتخت کشوری در حوزه خلیج فارس و رژیم اسرائیل منعقد می‌شود.

در صورت تحقق، امارات پس از اردن (۱۹۹۴) و مصر (۱۹۷۹) سومین کشور عربی است که به پیمان صلح با رژیم صهیونیستی می‌پیوندد.

اقدام امارات برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با خشم گسترده مردم کشور‌های عربی و سایر کشور‌های مسلمان روبرو شده و در رسانه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر رئیس موساد به امارات عادی سازی روابط ابوظبی و تل آویو سفر رئیس موساد عادی سازی روابط موساد به ابوظبی رژیم صهیونیستی امارات سفر توافق نامه روابط بین دو طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی

به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، حماس در این بیانیه، اعلام کرد: از موضع گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا برای قطع روابط دیپلماتیک با رژیم اشغالگر صهیونیستی به خاطر ادامه جنگ ارتش اشغالگر نازی علیه مردم فلسطین در نوار غزه استقبال می‌کنیم و آن را یک پیروزی برای فداکاری‌های مردم ما و آرمان عادلانه آنها می‌دانیم.

حماس افزوده است: ما از کشور‌های آمریکای جنوبی و همه کشور‌ها می‌خواهیم که روابط دیپلماتیک خود را با این رژیم فاشیست سرکش که به جنایات خود علیه مردم ما ادامه می‌دهد و تمام قوانین و هنجار‌های بین المللی را زیر پا می‌گذارد، به طور کامل قطع کنند.

گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا روز چهارشنبه اعلام کرد که از فردا (پنجشنبه) روابط دیپلماتیک این کشور با رژیم صهیونیستی به طور کامل قطع خواهد شد.

رئیس جمهور کلمبیا پیش‌تر نیز رژیم صهیونیستی را به قطع روابط تهدید کرده و اظهار کرده بود: اگر مجبور شویم که روابط با (رژیم) اسرائیل را قطع کنیم، این کار را خواهیم کرد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با وزیر خارجه امارات در ابوظبی
  • استقبال حماس از قطع روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • لاپید به امارات می‌رود
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی