Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:26:53 GMT

اجرای طرح‌های محله‌محور شهرداری را توانمند می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۱۷۴

اجرای طرح‌های محله‌محور شهرداری را توانمند می‌کند

فرهاد افشار روز سه شنبه در جلسه بررسی طرح های کوچک مقیاس که با حضور معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه ۲۰ برگزار شد، افزود: در روند اجرای پروژه های کوچک مقیاس در منطقه ۲۰ اقدامات بزرگی انجام و به اجرایی شدن نزدیک شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث تامین اعتبار، شهرداری منطقه ۲۰ در بین سایر مناطق رتبه نخست را دارد، اظهار داشت: اجرای طرحهای کوچک مقیاس می تواند تحولی بزرگ در محلات شهرداری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه پروژه های محله محور تاثیر مثبتی در محلات ایجاد خواهد کرد، گفت: تحقق این پروژه ها تاثیر بزرگی در حل مشکلات و نیازمندیهای محلات دارد و اجرای آن فرصت مهمی است که در آینده نزدیک شهروندان از منافع آن بهره مند خواهند شد.
شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی جامعه خاطرنشان کرد: آینده این وضعیت قابل پیش بینی نیست و با توجه به اعتبار ابلاغی برای این پروژه ها، می بایست از شرایط روز به عنوان فرصتی مناسب برای اجرایی کردن مراحل اولیه و خرید تجهیزات استفاده شود.
افشار با قدردانی از تلاش و عملکرد معاونین و مدیران اجرایی در تعیین پروژه ها و پیشرفت فعالیت ها، یادآور شد: مردم با مشاهده توجه مدیریت شهری به مطالبات آنان و ایجاد تحول در محلات، می توانند پیشرفت طرحها را به صورت دائمی مورد مشاهده و نظارت خود قرار دهند و یاریگر مدیریت شهری باشند.
در این جلسه از سوی حوزه معاونت ها گزارش ریز اقدامات انجام شده، برگزاری مناقصه و جذب پیمانکار ارائه و مقرر شد معاونت برنامه ریزی و مدیریت شهری روند اجرای فعالیت ها را پیگیری کند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری شهرداری منطقه بیست تهران پروژه ساختمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری پروژه ساختمانی شهرستان ری پروژه ساختمانی پروژه ها منطقه ۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام

استاندار ایلام گفت: ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ایلام اجرایی شده است و پیگیری مصوبات تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز - شنبه هشتم اردیبهشت‌- در نشست مصوبات رئیس جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه سفر رئیس جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از مصوبات اجرایی شد.

وی افزود: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که ۹۸ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶,۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده است که میزان ۴,۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی، و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

بهرام‌نیا با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد، افزود: مدیران ادارات در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رئیس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید، پایگاه اورژانس انجیره با ۶۰ درصد پیشرفت باید سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار ایلام افزود: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 748514

دیگر خبرها

  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه‌هشتادی کار خود را در محلات رفسنجان آغاز کردند
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک