Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@15:38:53 GMT

تصادف مرگبار ۲ خودرو در محور سیریک به میناب

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۵۵۱۴

تصادف مرگبار ۲ خودرو در محور سیریک به میناب

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، تصادف ۲ دستگاه خودرو در محور سیریک به میناب جان سه نفر را گرفتمحمد قلندری اظهار کرد: با اعلام مأموریت از مرکز پیام اورژانس ۱۱۵، مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور سیریک به میناب واقع در روستای زیارت از توابع شهرستان سیریک، نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه که ساعت ۸/۳۰ شب رخ داد هر ۳ نفر از سرنشینان این ۲ خودرو قبل از رسیدن اورژانس در دم جان خود را ازدست‌داده بودند.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ سیریک، استان هرمزگان اضافه کرد: بر اساس گفته شاهدان عینی این حادثه، یکی از خودروها به سبب سرعت زیادی که داشته است، از پشت به خودرو جلو برخورد می‌کند که باعث واژگونی هر دو خودرو و درنهایت سبب این حادثه دل‌خراش شده است.

کد خبر 541408 برچسب‌ها اورژانس استان هرمزگان تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اورژانس استان هرمزگان تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز

طباطبایی مدیر روابط عمومی اوژانس یزد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت