Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: وزارت نیرو باید نسبت به خرید تضمینی آب شرب طرح انتقال آب خزر به استان سمنان اقدام کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور که در استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: وضعیت منابع آبی موجود در استان سمنان نامطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان مشکل این استان در حوزه منابع آبی را رفع می‌کند؛ بنابراین باید این موضوع با سرعت و پیگیری بیشتری از سوی وزارت نیرو دنبال شود.

استاندار سمنان طرح انتقال آب خزر را در رفع مشکلات آبی استان سمنان از تأمین آب آشامیدنی تا تأمین آب مورد نیاز در بخش صنعت این استان با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب موجود در این بخش را بسیار مهم دانست.

آشناگر بیان کرد: اجرای طرح‌های آبرسانی در استان سمنان از جمله اجرای طرح انتقال آب دریای خزر برای رفع معضلات خشک‌سالی این استان بسیار ضروری و مهم است.

نماینده مردم خلخال در مجلس: بلاتکلیفی 20 ساله سد کوثر پذیرفتنی نیست / وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاها تلاش کندگزارش| عطش بی‌آبی شهروندان شیرازی در اوج بحران کرونا / کمبود اعتبارات یا کم‌کاری مسئولان در پیگیری پروژه آبرسانی؟‌

وی گفت: تاکنون وزارت نیرو برای خرید تضمینی آب شرب طرح انتقال آب خزر به استان سمنان اعلام آمادگی نکرده است.

استاندار سمنان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده 50 میلیون مترمکعب از انتقال آب دریای خزر به استان سمنان برای تأمین آب آشامیدنی و 150 میلیون مترمکعب آن در بخش صنعت مصرف می‌شود.

آشناگر بر پیگیری طرح بزرگ انتقال آب دریای خزر به استان سمنان در سطح ملی تأکید کرد.

وی اجرای این طرح مهم و حیاتی را برای استان سمنان موجب شکوفایی اقتصاد و رونق تولید این استان عنوان کرد و افزود: عدم فرآوری مواد معدنی و خام فروشی در استان سمنان کمبود منابع آبی است که با اجرای طرح‌های آبرسانی مشکل این بخش نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11 بیشتر بخوانید... آینده آبی خوبی در انتظارِ شرق هرمزگان است/ بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای استان البرز / ۳۴ روستای شهرستان ‌کرج ‌آب شرب سالم ندارند + فیلم گلایه مردم شیراز از کمبود و افت فشار آب؛ وقتی پروژه "خط دوم آبرسانی از سد درودزن" نیمه‌تمام افتتاح شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آینده آبی خوبی در انتظارِ شرق هرمزگان است/ بهره‌برداری از ۹ پروژه آبرسانی آخرین وضعیت آبرسانی به روستاهای استان البرز / ۳۴ روستای شهرستان ‌کرج ‌آب شرب سالم ندارند + فیلم گلایه مردم شیراز از کمبود و افت فشار آب؛ وقتی پروژه "خط دوم آبرسانی از سد درودزن" نیمه‌تمام افتتاح شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۴ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۵ سرمایه‌گذاری ۷۰میلیون‌دلاری در نیروگاه بادی «میل نادر» سیستان/ بهره‌برداری از فاز نخست نیروگاه در شهریور ماه‌ ۶ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۷ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۸ اصفهان| سپاهان و پیکان؛ به دنبال سهمیه مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم آتش در ارتفاعات منطقه «افزر» قیروکارزین آرام گرفت /۳۰۰ نیرو برای مهار آتش‌پای کار آمدند مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد گفتگوی تفصیلی تسنیم با کشتی‌آرای/ کاهش قیمت طلا به ۱۷۰۰دلار بعد کرونا/ ذخیره ۳۰۰تن طلاوسکه در خانه مردم/ ماجرای قیمت‌های تلفنی چیست؟ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتقال آب دریای خزر خزر به استان سمنان بهره برداری طرح انتقال آب وزارت نیرو آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار کرد: در جهت ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب گیری از خط موجود صورت گرفت. 

او افزود: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای شهروندان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران