Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مساجد، پرچم حمایت از آزادی مسجدالاقصی بر فراز گنبد یا گلدسته ۲۴۱ مسجد استان تهران به اهتزار در می‌آید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیست و یکم اوت هر سال که مصادف با 31 مرداد است، روز جهانی مساجد نامگذاری شده است. در سال 1348 در چنین روزی مسجدالاقصی که قبله اول مسلمین جهان است، توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا امسال مرکز رسیدگی به امور مساجد کشور اعلام کرده که پرچم نمادین حمایت از آزادی مسجدالأقصی و نفی معامله شیطانی قرن در روز 31 مرداد بر فراز گنبد یا گلدسته‌ مساجد به اهتزاز در می آید.

241 مسجد استان تهران به نشانه ماه‌های باقی‌مانده از حداکثر عمر نکبت‌بار و 300 ماهه‌ صهیونیست‌ها که در 18 شهریور سال 1394 از سوی ولیّ امر مسلمین جهان پیش‌بینی شد، این پرچم نمادین را در حمایت از آزادی مسجدالأقصی به اهتزاز در خواهند آورد و فریاد مستضعفان عالم و انتظار آزادگان را برای انتقام و نابودی استکبار جهانی در روز موعود، طنین‌انداز خواهند کرد.

روزشمار محرم|"می‌زنه قلبم داره میاد دوباره باز بوی محرم"توصیه‌هایی به مداحان و منبری‌ها در آستانۀ محرم/ هیئتی‌ها نظام سلامت را در مقابل نظام دین قرار ندهندروایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی"

انتهای پیام/

 

R1410/P/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیت المقدس مسجد بیشتر بخوانید... آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل پوستر "روز جهانی مسجد" رونمایی شد/ تحول فرهنگی از مسجد آغاز می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل پوستر "روز جهانی مسجد" رونمایی شد/ تحول فرهنگی از مسجد آغاز می‌شود واژه های کاربردی مرتبط بیت المقدس مسجد پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! ۲ روایتی از اهتمام امام صادق(ع) در برپایی "روضه‌های خانگی" ۳ آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل ۴ آقاتهرانی: دیگر مسیر اعطای مجوز محصولاتِ خانگی از وزارت ارشاد نمی‌گذرد ۵ الیزابت دبیکی نقش پرنسس انگلیسی را بازی خواهد کرد ۶ وقایع روز ۲۸ ذی‌الحجه/ خطبه‌خوانی امام حسین(ع) در برابر یاران و لشکر حر بن یزید ۷ اعلام زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت ۸ اخبار تلویزیون| "شب دهم" از اول شهریور روی آنتن/ رونمایی از ۲ مستند تلویزیونی مهمترین اخبار فرهنگی ۳۰ سال عاشقی در کنار دیگ نذری/ مردی که لقب «طباخ‌الحسین(ع)» گرفت + فیلم هیروشیما، ناکازاکی و گودزیلایی که نمی‌شناسیم! آیت‌الله فاطمی‌نیا از بیمارستان مرخص شد/ ادامۀ روند درمان در منزل آقاتهرانی: دیگر مسیر اعطای مجوز محصولاتِ خانگی از وزارت ارشاد نمی‌گذرد مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المقدس مسجد بیت المقدس مسجد آیت الله فاطمی نیا از بیمارستان مرخص شد حمایت از آزادی روز جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند