Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@12:35:25 GMT

اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی بوشهر ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۱۶۲

اسکله و پیست بین‌المللی قایقرانی بوشهر ساخته می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح طرح‌های عمرانی در حوزه ورزشی در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت:در هفته دولت علاوه بر افتتاح طرح‌ها عملیات ساخت اسکله و پیست بین المللی قایقرانی بوشهر آغاز می‌شود. - اخبار استانها -

احمد بهروزیان‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه در هفته دولت امسال 6 طرح ورزشی  افتتاح و عملیات اجرایی سه  پروژه ورزشی در سطح استان بوشهر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد: در هفته دولت طرح‌های ورزشی از جمله سالن و زمین ورزشی در شهرها و روستاها افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت سالن  ورزش‌های باستانی امیرالمومنین(ع) بوشهر، سالن شهدای تنگک، خانه روستایی بابامبارکی شهرستان جم ، خوابگاه ورزشکاران و زمین مینی فوتبال کناری دیر، زمین چمن مصنوعی بادوله دشتی افتتاح می‌شود.

بهروزیان‌فرد اضافه کرد:برای تکمیل این طرح‌ها بیش از 10 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است. 

بزرگترین مرکز ورزش‌های آبی و پیست قایقرانی کشور در بوشهر ساخته می‌شود بررسی لایروبی پیست قایقرانی بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش + تصاویر 40 میلیارد تومان برای لایروبی پیست قایقرانی بوشهر مصوب شد

وی از ساخت پیست قایقرانی بوشهر خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت علاوه بر افتتاح طرح‌ها عملیات ساخت اسکله و پیست بین المللی قایقرانی بوشهر آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی امکانات ورزش‌های آبی و ساحلی در دهکده گردشگری دریایی بوشهر گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اعتبارات لازم برای عملیات اجرایی  پیست بین المللی قایقرانی مصوب شد که در هفته دولت عملیاتی اجرایی این پروژه بزرگ آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته همچنین ساخت سالن 3 هزار نفری و سالن اختصاصی ژیمناستیک شهرستان بوشهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT1 بیشتر بخوانید... اطلاعیه فدراسیون قایقرانی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اعضای شورای راهبردی توسعه فدراسیون قایقرانی معرفی شدند گزارش|سکان مدیریت قایقرانی کردستان به نائب‌قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجو رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اطلاعیه فدراسیون قایقرانی درباره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اعضای شورای راهبردی توسعه فدراسیون قایقرانی معرفی شدند گزارش|سکان مدیریت قایقرانی کردستان به نائب‌قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگجو رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۲ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۵ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد ۶ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۷ قیمت انواع میوه، مواد پروتئینی و حبوبات در بازار همدان؛ سه‌شنبه ۲۸ مردادماه + جدول ۸ گلایه رئیس بسیج مداحان استان زنجان از کم‌توجهی به ماه محرم/ چرا فضای شهر سیاه‌پوش نشده است? مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی مهمترین اخبار تسنیم قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی بوشهر آغاز می شود قایقرانی بوشهر پیست قایقرانی هفته دولت استان بوشهر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد