Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حبیبی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گاز مایع جزو سبد سوختی خانوارهای روستایی فاقد گاز شهری است، افزود: از آنجا که در گذشته، نظام توزیع استانداردی برای توزیع کپسول‌های گاز مایع در سطح روستاها وجود نداشت، انحراف هایی در توزیع این فرآورده انجام می شد و سهمیه گاز مایع خانوارهای روستایی در شهرها به مصارف دیگری می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: یکی از این موارد انحراف، دوگانه سوز کردن غیرمجاز خودروها بود که این موضوع ما را در تامین نیازهای روستاییان به ویژه در فصل سرما با مشکلات عدیده ای مواجه می‌کرد.  

حبیبی اظهار داشت: در نتیجه این نواقص، در سطح ملی تصمیم بر این شد تا نظام توزیع استانداردی اجرا و در قالب آن توزیع گاز مایع مدیریت و راهبری شود تا به دست مصرف کننده واقعی برسد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در طرح توزیع جدید، در هر ماه به صورت الکترونیکی به میزان ۴۶ کیلوگرم سهمیه گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ می شود و عاملان توزیع گاز مایع نیز موظف هستند این فرآورده را فقط به دارندگان سهمیه بفروشند.  

وی از فعالیت ۱۸۶ نفر عامل توزیع گاز مایع در قالب چهار شرکت در سطح استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های پوز بانکی در اختیار عاملان گذاشته شده است و بر اساس ساز و کار طراحی شده، امکان توزیع خارج از شبکه گاز مایع به افراد فاقد سهمیه وجود ندارد.   

حبیبی با بیان اینکه از مجموع ۹۱۲ روستای دارای سکنه در استان زنجان ۴۰۰ روستا فاقد گاز شهری است که ۲۳ هزار خانوار در آن ها سکونت دارند، اظهار داشت: اکنون گاز مایع و نفت سفید از طریق شارژ سهمیه در کارت های سرپرست خانوار در اختیار ساکنان این روستاها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه گاز مایع علاوه بر مصرف در خانوارهای روستایی فاقد گاز شهری، در صنوف و مشاغل مختلفی از جمله ایزوگام، نقاشی، لحیم‌کاری و نیز در باغ‌شهرها و خانه‌باغ‌ها هم مورد نیاز و استفاده است، گفت: برای تامین نیازها در این موارد، متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir/ اقدام به ثبت نام کنند تا به عنوان سهمیه بگیر دائمی از خدمات شبکه توزیع فرآورده ها، بهره‌مند شوند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه اجرای نظام توزیع جدید گاز مایع در این استان از ابتدای مرداد امسال آغاز شده است، گفت: بروز برخی صف ها برای تهیه گاز مایع در شهرستان طارم نیز ناشی از اجرای شیوه جدید توزیع بود که به دلیل مشکلات شرکت "طارم گاز" به عنوان عامل توزیع گاز مایع، در منطقه طارم ایجاد شد.  

وی با بیان اینکه هیچ تغییری در میزان سهمیه گاز مایع شهرستان طارم اتفاق نیفتاده است، گفت: ایجاد صف برای دریافت گاز مایع ناشی از عدم اطلاع برخی شهروندان از اجرای شیوه جدید و الکترونیکی توزیع است.  

برچسب‌ها زنجان گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زنجان گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی زنجان گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گاز مایع نظام توزیع توزیع گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم

 مصدوم و مجروح شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری زنان در عربستان از ویدو های پربازدید شبکه های اجتماعی در این کشور بوده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • ببینید | مسلمان شدن یکی از شرکت کنندگان در تظاهرات همبستگی با غزه
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی