Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه در این آیین جانشین فرمانده سپاه فتح استان، سروان پاسدار فخرالدین رضایی مدیر سازمان بسیج رسانه استان و جمعی دیگر از مسئولان با خانواده شهید خدا عفو عبدیان  شهید رسانه ای استان دیدار و از این خانواده تجلیل کردند.

به دلیل شرایط کرونایی مسئولان سپاه فتح استان در جلوی درب منزل شهید حاضر و از نزدیک با این خانواده شهید دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از خانواده شهید عبدیان تقدیر کرد و گفت: شهدای رسانه در راه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه به فیض شهادت نائل آمدند و در یادها ماندگار شده اند.

سرهنگ پاسدار مصطفی مثنوی با اشاره به اینکه  یاد، نام و خاطره شهدای رسانه باید گرامی داشته شود، افزود: نقش بی بدیل خبرنگاران و اهالی رسانه در ثبت و ضبط دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مناسبت های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و باید قدردان تلاش های شبانه روزی این عزیزان باشیم.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اصحاب رسانه در استان همواره نقش آفرین و رابط بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات جامعه هستند.

سروان پاسدار فخرالدین رضایی افزود: نقش و جایگاه اصحاب رسانه در جامعه باید بیش از پیش تقویت شود تا بتوانند با اطلاع رسانی دقیق و مطالبه گری از مسئولان به توسعه و پیشرفت استان کمک کنند.

شهید کربلایی خداعفو عبدیان در اول شهریور ماه ۱۳۳۷ در یک خانواده اصیل و مذهبی در یاسوج متولد شد وی در سال ۶۴ به همراه سایر رزمندگان، وظیفه خود دانست که از میهن خود در مقابل تجاوزات دشمن دفاع کند، در مناطق عملیاتی  همچون هویزه، جزیره مجنون، شادگان، گردو، پاوه، سرپل ذهاب، شط علی و عملیات های والفجر ۸، کربلای ۵ و آزاد سازی فاو حضوری پررنگ داشت. از شهید عبدیان دو پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

۱۵ آذر ماه سال ۸۴ حدود ساعت ۱۴  هواپیمای سی ۱۳۰ که از تهران به سمت بندرعباس در حرکت بود در اثر یک نقص فنی سقوط کرد.

مسافران هواپیما تعدادی از خبرنگاران و نیروهای نظامی  بودند که قرار بود در یک رزمایش شرکت کنند، خلبان مشکل فنی را حدود هشت دقیقه پس از برخاستن اعلام و درخواست فرود اضطراری در فرودگاه مهرآباد را بیان می کند، به هنگام نزدیک شدن به باند با استفاده از سامانه ابزار فرود، هواپیمای سی۱۳۰ به یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه در منطقه مسکونی آذری برخورد کرد. میدان دید در زمان حادثه در حدود ۱۵۰۰ متر گزارش شده است.

در این پرواز ۱۲۸ نفر کشته شدند که یکی از آنها شهید خداعفو عبدیان خبرنگاری از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی در  سال ۷۸ در شبکه خبر تهران مشغول فعالیت شد و در دانشکده صدا و سیما و در رشته کارگردانی تحصیل کرد.


 

برچسب‌ها تارنماهای خبری کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تارنماهای خبری کهگیلویه وبویراحمد یاسوج تارنماهای خبری کهگیلویه وبویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد خانواده شهید سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، براساس این گزارش این سامانه تا صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ادامه دارد.
رگبار پراکنده، رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید از ویژگی‌های این سامانه بارشی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده