Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل میز غضنفری روز سه شنبه در این مراسم اظهار کرد : کار ارزشمند شما جوانان در زمانی که همه بدنبال تجملات و ظواهر زندگی هستند ماندگار و اثر گذار بوده و می تواند به عنوان الگویی برای دیگر جوانان باشد.

وی با بیان اینکه مکمل هر اندیشه عمل است، افزود: اتفاق مهم زندگی هر فردی که مسیر زندگی اش بر اساس آن رقم می خورد، ازدواج است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعضنفری ادامه داد: همگام، همطراز، همفکر و همدل بودن، در یک سطح اجتماعی و اقتصادی بودن از مهمترین ویژگی های یک ازدواج موفق است و زوج های جوان با صبوری باید بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

وی یکی از مشکلات جامعه خصوصا در حوزه جوانان را تصمیم گیری ها بر اساس احساسات عنوان و تاکید کرد: این امر موجب می شود افراد نتوانند در کار و زندگی تصمیماتی بر مدار منطق اتخاذ کنند و باید در مسیر زندگی با نگاهی به زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، درس همدلی ، همراهی و زندگی بر مدار عشق  را از بزرگترین زوج دنیای اسلام فرا گیرند.

وی با بیان اینکه جوانان باید برای یکدیگر وقت بگذارند تاکید کرد: زوج های جوان باید عشق ، لذت بردن از زندگی و همکلامی را در همراهی با هم ببینند تا در یک مسیر مطمئن قرار گیرند چرا که در غیر اینصورت کانون زندگی به بیراهه خواهد رفت .

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم پرهیز از درخواست های نامعقول زوجین در زندگی مشترک برای برخورداری از زندگی لذت بخش با همکاری یکدیگر تصریح کرد: زوج های جوان برای رسیدن به یک زندگی پایدار باید به تفاهم مشترک برسند و می توان گفت ازدواج های احساساتی، زودگذر ، بدون منطق و عقلانیت از دلایل آمار بالای طلاق بشمار می رود .

در این دیدار از شش زوج کارمند ادارات دادگستری ، شیلات و بهزیستی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرماندار بندرانزلی تقدیرشد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان از شهرهای دارای پیشینه غنی فرهنگی اجتماعی است.

برچسب‌ها بندرانزلی ویروس کرونا تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی ویروس کرونا تکریم و تجلیل بندرانزلی ویروس کرونا تکریم و تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمت‌رسان، سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه سازمان بازرسی کل بصورت سرزده از شعب منتخب بانک­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد:

همزمان با ابلاغ سیاست­‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌­ها و حسب دستور رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه­‌های خدمت‌رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب منتخب بانک‌­های تجارت، کشاورزی، سپه و دی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیات بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت­گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف متقاضیان در انتظار دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تاثیر آن بر ناترازی بانک‌­ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • طنین زنگ سپاس معلم در مدارس آبادان
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (12 اردیبهشت)
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر