Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی زینی‌وند روز سه‌شنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: این دانش‌آموزان به ۲ شیوه گروهی و فردی تحت آموزش قرار می‌گیرند به این صورت که در حال حاضر آموزش آفلاین و آنلاین این دانش‌آموزان فراهم شده است و در گام بعدی زمینه حضور ۲ روز در هفته این دانش‎آموزان با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در مدارس فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای این طرح در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی آغاز شده و در استان چهارمحال و بختیاری نیز که از استان‌های هدف این طرح است به زودی اجرا می‎شود.

زینی‌وند در ادامه با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: اجرای هرچه بهتر این موضوع به همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها نیاز دارد چرا که ایجاد بسترهای سخت‌افزاری نیازمند مشارکت و همراهی دیگر دستگاه‌های متولی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که حضور دانش‌آموزان در مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد و نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

زینی‌وند با اشاره به تلاش وزارت آموزش و پرورش برای تداوم آموزش در شرایط شیوع کرونا، افزود: اگر چه مدارس تعطیل شدند اما آموزش یک روز هم تعطیل نشد و معلمان و فرهنگیان با اختصاص وقت بیشتر در بستر شبکه شاد در تداوم تحصیل دانش‌آموزان نقش مهمی ایفا کردند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین و موثرترین نهاد آموزشی کشور است، تصریح کرد: انجام صحیح و کامل این رسالت نیازمند مشارکت همه نهادها، دستگاه‌ها، بخش خصوصی و رسانه‌ها است.

زینی‌وند ادامه داد: امروز انتظار از آموزش و پرورش تنها خواندن و نوشتن نیست بلکه این نهاد باید متناسب با مقتضیات زیست در جهان به ارائه خدمات بپردازد.

وی، تربیت نسل آگاه، سالم، متعهد، بالنده و رشدیافته را مهمترین هدف وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: بی‌شک این مهم با همکاری و یاری سایر دستگاه‌ها محقق می‌شود.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور بررسی و رصد شرایط موجود این استان برای بازگشایی مناسب مدارس در سال تحصیلی جدید به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

در این نشست همچنین به مسائلی نظیر کودکان بازمانده از تحصیل و اجرای طرح کنترل چاقی و اضافه وزن در مدارس این استان پرداخته شد.

برچسب‌ها مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بازمانده از تحصیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بازمانده از تحصیل مدارس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بازمانده از تحصیل آموزش و پرورش دانش آموزان دستگاه ها زینی وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • بررسی علت بازماندگی از تحصیل ۲۰ گویه در خوزستان
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد