Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:40:55 GMT

«کاغذپاره‌ها» به جشنواره‌ ای در کره جنوبی می رود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۶۹۵۸

«کاغذپاره‌ها» به جشنواره‌ ای در کره جنوبی می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، مستند_ انیمیشن «کاغذپاره ها» با نام بین‌المللی«The Unseen» ساخته بهزاد نعلبندی در دوازدهمین دوره جشنواره Dmz در کره جنوبی به نمایش در می آید.

دوازدهمین دوره این جشنواره در شهر گویانگ که تنها نقطه غیرنظامی جهان است از ۱۷ تا ۲۴ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور تا ۳ مهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره مستند در منطقه DMZ در مرز میان کره شمالی و کره جنوبی قرار دارد و مکان آغاز اختلافات ۲ کره بوده است که امروزه به پیشنهاد سازمان ملل به نقطه غیر نظامی و مکانی برای صلح تبدیل شده است.

مستند- انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسف‌باری در یک کمپ نگهداری می شوند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین و در جشنواره «سینما حقیقت» حضور داشته است.

پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.

عوامل فیلم «کاغذپاره ها» عبارتند از نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین ، تهیه کننده و کارگردان: بهزاد نعلبندی، آهنگساز: عطا ابتکار، طراح صدا: انسیه ملکی، پژوهشگر: الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی: غزاله سعادتی.

کد خبر 5001797 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اطبایی استانبول کره جنوبی آسیا پاسیفیک فیلم کوتاه موسیقی ایرانی ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی موسیقی نواحی فیلم مستند آلبوم موسیقی کنسرت آنلاین رادیو نمایش شبکه پنج سیما محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • «دریای پارس» یادگاری برای ایران به بهانه روز خلیج فارس
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری