Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد مروی امروز در مراسم افتتاح بزرگراه ۷۵ متری رضویه مشهد گفت: ما در شهر مشهد شاهد وحدت، همکاری، همراهی و همدلی بسیار خوبی میان همه بخش‌های مسئول در دستگاه‌های مختلف سیاسی، اجرایی، امنیتی، نظامی، انتظامی و قضائی هستیم که خروجی آن خدمات ارزنده برای زائران و مجاوران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: پروژه بزرگراه ۷۵ متری رضویه از پروژه‌های مهمی است که زودتر از موعد به بهره‌برداری رسید که به سهم خود از شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار دلسوز و پرتلاش این شهر و از همه زحمتکشان در این پروژه تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: در معارف دین و آموزه‌های دینی، خدمت به بندگان خدا از زیباترین اعمال است و یکی از راه‌های تقرب به خدا خدمت به خلق است، از همین‌رو برای تقرب به خداوند متعال باید به خلق خدا به‌عنوان عیال الله خدمت کنیم که همانا فلسفه خلقت انسان همین هدف است.

وی حضور زائران و مجاوران حرم حضرت رضا (ع) را ویژگی منحصر به فرد شهر مشهد دانست و گفت: خدمت در این شهر مقدس مزیت مضاعفی دارد، زیرا هم خدمت به خلق خدا و هم مجاوران و زائران امام هشتم (ع) است که به شکلی دیگر بیانگر ارزش بالای خدمت در این شهر بوده که موجب قرب به خدا و اهل‌بیت طاهرین (ع) می‌شود، از طرفی خدمت به مجاوران حرم مطهر حضرت رضا (ع) از مصادیق بارز مودت به خاندان رسالت و امامت است.

حجت‌الاسلام مروی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و انقلابی ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند، بیان کرد: مردم ما ۴۰ سال پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی مقاومت و ایستادگی کرده‌اند و دشواری‌های بسیاری از جمله هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کرده‌اند، لذا لایق و شایسته خدمت کردن هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمت و پذیرایی از زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) در جغرافیای حرم مطهر محدود نمی‌شود، بیان کرد: آستان قدس رضوی در قبال مسائل حاشیه شهر مشهد و مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست و خود را در حل مشکلات و تنگناهای این شهر مسئول می‌داند، لذا با توجه به محدودیت‌های شرعی برای رفاه مردم و عمران این شهر مقدس تلاش خواهیم کرد و در حد امکانات و مقدورات از موقوفات، اموال و امکانات خود برای عمران و رفاه مردم استفاده می‌کنیم.

گفتنی است، پروژه احداث باند شمالی به طول ۱۱ کیلومتر و بهسازی باند جنوبی بزرگراه ۷۵ متری رضوی به طول ۳.۵ کیلومتر از میدان اروند تا شهرک رضوی، احداث پل چهار دهانه به طول ۸۰ متر در عرض ۱۳ متر و نیز ایجاد دو دوربرگردان همسطح یک‌طرفه و دو دوربرگردان همسطح دو طرفه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در مدت ۳۹۰ روز توسط شهرداری مشهد اجرایی و به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 5001771

منبع: مهر

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی آستان قدس رضوی حاشیه نشینی ویروس کرونا محرم 99 روز خبرنگار شیراز ماه محرم بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه عید غدیر خم آزادگان جنگ تحمیلی گرگان قزوین شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز فعالیت ستاد اربعین دستگاه‌های وابسته به وزارتخانه در سیستان و بلوچستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمحمدرضا حسینی اظهار  داشت: سیستان و بلوچستان به عنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طی سالیان اخیر پذیرای خیل عظیم زائران پاکستانی اربعین حسینی است که وظیفه داریم به نحو مطلوب شرایط را برای استقبال از زائران امام حسین(ع) فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته با تشکیل قرارگاه مرکزی اربعین در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و برنامه‌ریزی برای استقبال، اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در چند نقطه کشور، اقدامات خوبی صورت گرفت که در سال جاری تقویت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در فرصت محدود باقیمانده، دستگاه‌های تابعه وزارتخانه باید در قالب ستاد اربعین فعالیت خود را آغاز و نسبت به اتخاذ شرایط مطلوب برای میزبانی هرچه بهتر از زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) اقدام کنند.

حسینی گفت: نشر و گسترش معارف امام حسین(ع) در سراسر گیتی وظیفه تک تک محبین و علاقمندان به مکتب اهل بیت علیهم السلام است که میزبانی شایسته از زوار ابا عبدالله و تسهیل شرایط برای زیارت از جمله راه‌های گسترش معرفت حسینی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • فرصت خدمتگزاری به مردم بسیار محدود است
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی