Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به دنبال گزارشی که تسنیم از وضعیت نبود آب در روستای قشلاق فردیس منتشر کرد، رئیس جهاد کشاورزی به اتفاق نماینده کشاورزان از این منطقه بازدید میدانی به عمل آوردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، به دنبال گزارشی که خبرگزاری تسنیم از وضعیت نبود آب در روستای قشلاق فردیس منتشر کرد، رئیس جهاد کشاورزی قرچک به اتفاق نماینده کشاورزان از این منطقه بازدید میدانی به عمل آوردند و از نزدیک با مشکلات کشاورزان این منطقه آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید جعفری نماینده کشاورزان منطقه قشلاق فردیس قرچک به بیان مشکلات کشاورزان پرداخت و خواستار مساعدت‌های لازم جهت برطرف شدن این مشکلات کشاورزان شد.

وی گفت: آبراهی که آب مزارع کشاورزان در این منطقه را تامین می‌کرد تخریب شده است و‌ همین موضوع خشک شدن اراضی کشاورزی را به دنبال داشته و کشاورزان با مشکلات عدیده روبه‌رو کرده و باید هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف و بودجه‌ای برای بازسازی این آبراه در نظر گرفته شود.

جعفری  با بیان اینکه بی‌آبی باعث خشک شدن محصولات زراعی شده است عنوان کرد: از ظرفیت‌ زمین‌های زراعی این منطقه که 300 هکتار زیر کشت محصولات کشاورزی است باید حمایت به عمل آورده شود.

تسهیلات و فرهنگ، لازمه توسعه آبیاری نوین است؛ توسعه آبیاری نوین چه اثراتی در کشاورزی اصفهان دارد؟‌گزارش ویدئویی| آتش کوره‌داران بر ‌کشاورزی روستای قشلاق فردیس‌ / محصولات ‌از عطش بی‌آبی خشک شدندگزارش|معادن سرب و روی بلای جان زنجانی‌ها/ اسیدهایی که با هر بارش باران محصولات کشاورزی را نابود می‌کنند

علی‌محمد حسینی در این بازدید اظهار داشت: مشکل بی‌آبی زمین کشاورزی یک مشکل مهم است و باید هر چه زودتر رسیدگی شود به‌ویژه با وجود تراکم بالا زمین‌های زراعی این منطقه، در این زمینه صحبت‌هایی با بخشدار داشتیم و در حال پیگیری‌های لازم برای برطرف شدن مشکلات هستیم.

وی افزود: در شورای کشاورزی شهرستان که با حضور فرماندار انجام می‌شود به اتفاق نماینده کشاورزان این منطقه حاضر می‌شویم و مشکلات را بیان خواهیم کرد.

رئیس اداره کشاورزی قرچک گفت: هزینه بازسازی این آبراه برآورد شده و درخواست اختصاص بودجه به شورای تنظیم بودجه شهرستان ارجاع داده می‌شود و پس از تایید اعتبار مالی جهت تعمیر این آبراه اقدام خواهد شد.

حسینی درباره زمان اجرا و پایان این پروژه تصریح کرد: در صورتی که بودجه این کار از طریق شورای تنظیم بودجه شهرستان تامین شود بلافاصله انجام این پروژه اجرایی می‌شود و عملیات بازسازی حدود یک سال به طول می‌انجامد.

گفتی است که 10 تا 15 درصد هزینه تعمیر این آبراه کشاورزی برعهده کشاورزان است و کشاورزان نیز حاضر به پرداخت این مبلغ هستند همچنین کشاورزان این منطقه از خبرگزاری تسنیم به جهت پیگیری این موضوع تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/ح

R1357/P/S6,60/CT1 بیشتر بخوانید... ۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی ساری به چرخه کشاورزی بازگشت طرح تاک از سال آینده در قزوین اجرا می‌شود؛ تجمیع ۲۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در ۱۰ سال اجرای طرح هوشمند‌سازی کشاورزی در گیلان؛ گام‌های جدی برای تحقق «جهش تولید» برداشته می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴ هکتار از اراضی زراعی و باغی ساری به چرخه کشاورزی بازگشت طرح تاک از سال آینده در قزوین اجرا می‌شود؛ تجمیع ۲۵۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در ۱۰ سال اجرای طرح هوشمند‌سازی کشاورزی در گیلان؛ گام‌های جدی برای تحقق «جهش تولید» برداشته می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۲ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۵ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۶ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۷ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود ۸ گزارش ویدئویی| میراث شوم ۶ دولت در لرستان/ بلاتکلیفی ۲۱ ساله هتل صخره‌ای خرم‌آباد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌برای متقاضیان پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند معاون اقتصادی وزیر کشور: ۴۰ درصد واحدهای صنعتی کشور با ‌ظرفیت کمتر از ۵۰ درصد فعالیت دارند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • صدور اسناد تک برگ در گروه‌های مشاع به نام دولت
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان