Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس سعیدی با بیان اینکه در آزمون سراسری سال گذشته ۶۲ حوزه امتحانی برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده بود، گفت: در سال جاری باتوجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه تعداد حوزه های امتحانی به 84 حوزه افزایش پیدا کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس سعیدی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه آزمون سراسری سال 99 از روز چهارشنبه 29 مرداد ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تعداد کل داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری امسال از استان خراسان شمالی 17 هزار و 100 نفر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برگزاری آزمون 10 هزار و 17 نفر از داوطلبان توسط آموزش و پرورش در هفت شهرستان استان خراسان شمالی برگزار می شود، گفت:  همچنین هفت هزار و 83 داوطلب کنکور سراسری در مرکز استان در دانشگاه های بجنورد، آزاد و پیام نور شرکت خواهند کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در آزمون سراسری سال گذشته ۶۲ حوزه امتحانی برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده بود، گفت: در سال جاری باتوجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه تعداد حوزه های امتحانی به 84 حوزه افزایش پیدا کرده است.

سعیدی همچنین بیان داشت:در نخستین دستورالعمل های ارسالی از ستاد ملی کرونا فاصله بین صندلی های داوطلبان یک متر و 20 سانتی متر در نظر گرفته شده بود که این فاصله تغییر پیدا کرد و به یک متر و 80 سانتی متر افزایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه براساس تفاهم نامه سازمان سنجش کشور و وزارت آموزش پرورش مقرر شده که بسته های بهداشتی برای داوطلبان به استان ها ارسال شود، گفت: این در حالی است که استان خراسان شمالی برای جلوگیری از ایجاد مشکل طی هماهنگی های انجام شده با فرمانداری ها بسته های بهداشتی در داخل استان تدارک دیده تا درصورت عدم دریافت بسته های کشوری آزمون بدون هیچ گونه کمبودی برگزار شود.

سعیدی همچنین به کمبود دستگاه تلفن یاب در روز آزمون خبر داد و گفت: استانداری دستورات لازم برای تامین این ابزار را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود همچون سال های گذشته خانواده ها برای همراهی داوطلبان در محل برگزاری آزمون حضور و ایجاد تجمع شود، گفت: براساس مصوبات ستاد استانی کرونا و جلوگیری از ایجاد تجمع طی هماهنگی های انجام شده با شهرداری ها وسایل نقلیه عمومی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده تا  تجمعی در محل صورت نگیرد.

این مقام مسئول از اعلام آمادگی کامل استان خراسان شمالی برای برگزای آزمون سراسری خبر داد و گفت: تمامی سالن های ورزشی که در اختیار آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان قرار دارد در هفت شهرستان استان هماهنگ شده است، با تمامی تمهیدات انجام شده انشالله این آزمون بدون هیچ مشکلی و با رعایت کامل پروتکل ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان داشت: برای برگزاری این آزمون 750 نفر از نیروهای آموزش و پرورش برای هفت شهرستان پیش بینی و هماهنگی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان خراسان شمالی نظر گرفته شده برگزاری آزمون برای برگزاری آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از بیرجند، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد. لازم به ذکر است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند.

بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات