Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای هماهنگی مدیران شیلات هرمزگان، با حضور مدیر کل ، معاونین ایشان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات ، رؤسای شیلات شهرستانها و جمعی از مدیران و رؤسای ادارت ستادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این نشست عبدالرسول دریایی با بیان اینکه حرکت شیلات هرمزگان در مسیر تحقق جهش تولید با توجه به شرایط کشور باید شتاب گیرد گفت: در این شرایط سخت کرونایی و همچنین اقتصادی کشور شیلات برای تحقق جهش تولید نیازمند همکاری کلیه معاونین و مدیران شیلات استان به صورت جهادی، تلاش مضاعف و حمایت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای پیشبرد اهداف شیلات هرمزگان به ویژه خدمت رسانی به جامعه بهره بردار باید تعامل سازنده صورت گیرد از مدیران شیلات شهرستانها خواست تا با دیگر دستگاه های اجرایی،فرمانداری ها و ...بیش از پیش در راستای اجرای وظایف ذاتی خود و خدمت به مردم تعامل داشته باشند.

مدیر کل شیلات هرمزگان از مدیران شیلات شهرستانها  خواست تا نظارت کافی بر پروژه ها شیلاتی تحت نظر خود داشته باشند و گزارش پیشرفت پروژه ها را مقاطع زمانی 3 ماه به شیلات استان ارائه نمایند.

دریایی با اشاره به لزوم تحقق و  وصول مطالبات شیلات هرمزگان در همه بخش ها همچون اخذ کامل عوارض و تعرفه های بندری گفت: ارزیابی مجریان بهره بردار بنادر صیادی در دستور کار قرار گرفته و پس از پایش های مورد نظر در صورت عدم اجرای تعهدات  از طریق قانون برخورد لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه صید غیر مجاز و استفاده از ادوات صید مخرب آسیب جبران ناپذیری به ذخایر آبزیان و صید و صیادی پایدار می زند از مدیران خواست تا باهمراهی کامل یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان با این پدیده شوم برخورد و حمایت لازم از یگان حفاظت از منابع بعمل آورند.

دریایی با بیان اینکه جامعه صیادی باید در تقویت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان و همچنین برخورد با صید و صیادی غیر مجاز و مخرب مشارکت داشته باشند گفت: فعالیت این یگان لازمه حفاظت از ذخایر ارزشمند آبزیان و انفال است و همه باید در این وظیفه عمومی مشارکت داشته باشند.

مدیر کل شیلات هرمزگان از یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان و همه همکاران ذی ربط خواست تا نظارت بر شناورهای صیادی به ویژه شناورهای صید صنعتی را هم در بنادر و هم در صیدگاه ها افزایش دهند.

دریایی افزایش نظارت بر سوخت شناورهای صیادی را یکی دیگر از برنامه های مدیران شهرستان های شیلات استان خواند و گفت: بدون شک شناورهای صیادی می بایست در قبال سوخت دریافتی خود صید تحویل دهند و تحویل صید رکن اصلی تحویل سهمیه سوخت باشد.

وی ارتقای نظارت بر صید و صیادی، تقویت و راه اندازی پایگاه حفاظت منابع آبزیان کیش، ارتقای فعالیت های پایگاه حفاظت از منابع آبزیان همه شهرستان ها به ویژه شهرستان پارسیان، نظارت بیش از پیش رؤسای شهرستانها بر پروژه های عمرانی و در حال بهره برداری و ساخت، ارتقای ظرفیت های تولید، فعال نمودن مزارع آبزی پروی و ... از دیگر برنامه ها و دستور کار های مدیران شیلات هرمزگان خواند.

گفتنی است در این نشست فرمانده یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان ، معاونین شیلات هرمزگان، رؤسای ادارت و شیلات شهرستانها به بیان  دیدگاه ها، مشکلات، مسائل و همچنین راه حل های پیشنهادی  پرداختند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهش تولید تلاش و مدیریت جهادی یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان منابع آبزیان مدیران شیلات داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم

 ابراهیم ونکی فراهانی، مدیر نیروگاه قم گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی قم در اسفند‌ماه سال ۱۴۰۲ با افزایش تولید بیش از ۵۶ میلیون کیلووات ساعت نسبت به سال قبل و بیش از ۱۴ میلیون کیلووات ساعت نسبت به رکورد قبلی در سال ۱۳۸۴، موفق به ثبت رکورد جدید در تولید برق خود در اسفند شد.

وی با بیان اینکه دستیابی به این دستاورد با اتکا به همت و تلاش کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی قم در بخش‌های مختلف به دست آمده افزود: با تلاش کارکنان واحد بهره‌برداری، با وجود عمر بالا و افزایش ضریب پیری واحدها، با بهره‌برداری اصولی، عکس‌العمل‌های به موقع و کمترین خروج اضطراری موفق به تولید برق با حداکثر توان و راندمان شدند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قم گفت: تولید نیروگاه قم در اسفند سال گذشته به میزان ۳۹۸ میلیون و ۵۶۹ هزار کیلووات ساعت بوده و از این میزان تولید، ۳۹۱ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۶۰۰ کیلووات ساعت آن انرژی خالص بوده که به شبکه سراسری برق تحویل شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام به موقع تعمیرات بیان کرد: همکاران واحد تعمیرات نیروگاه قم موفق شدند در زمستان سال گذشته تعمیرات اساسی واحد‌های یک و چهار گازی، بازدید اتاق احتراق واحد سه گازی و بازدید دوره‌ای سالانه واحد دو بخار که در نوع خود کم‌نظیر بوده را انجام دهند تا تابستان امسال بدون خاموشی سپری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • فقط نیمی از پسماند پزشکی هرمزگان اصولی دفع می‌شود
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد