Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:28:58 GMT

توزیع غذای متبرک آستان قدس در بیمارستان‌های خراسان رضوی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۷۷۳۳

توزیع غذای متبرک آستان قدس در بیمارستان‌های خراسان رضوی ادامه دارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ معاون خادمیاری آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی از تداوم توزیع غذای متبرک در سطح بیمارستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمد فخراکبری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: از تاریخ 27 مرداد ماه تا 13 شهریور، توزیع 18 هزار پرس غذای متبرک آستان قدس در بیمارستان‌های درگیر با ویروس کرونا و مناطق محروم در شهرستان‌ها و روستاهای استان خراسان رضوی توسط خادمین در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور خادمیاری خراسان رضوی بیان کرد: در این مدت، خدام آستان قدس رضوی به همراه پرچم حرم امام رضا و همراهی ذاکرین اهل بیت، با حضور در بیمارستان‌ها سبب تقویت روحیه بیماران خواهند شد.

آستان قدس نسبت به مسائل حاشیه شهر مشهدمقدس بی‌تفاوت نیستتولیت آستان قدس رضوی: فرهنگ استقامت ‌راهگشای عبور کشور از گذرگاه‌های سخت خواهد بودرزمایش «تعاون و احسان» با تدارک 60 هزار بسته توسط آستان قدس آغاز شد

فخر اکبری عنوان کرد: طبخ غذاها در مهمانسرای حضرت به صورت کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل‌های مربوطه، صورت می‌پذیرد. حمل غذاها در ماشین‌های مخصوص حمل و با درجه دمای مخصوص انجام می‌شود. 

وی عنوان کرد: در شهرستان‌ها، با رعایت اصول و نکات بهداشتی در کمترین زمان، این غذاها به دست مردم می‌رسد. همچنین تمامی شرایط ارسال غذا تا شهرستان، کاملا ایزوله است.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ سردار فدوی: دشمنی‌های شیاطین و مستکبرین عالم علیه ایران ‌علنی‌تر شده است/ در موضع قدرت و پیروزی هستیم‌ ۵ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ ۶ آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: نباید عزاداری‌های محرم تعطیل شود/ برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شوند ۷ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۸ گزارش|پروژ‌های آبخیزداری لنگ تامین اعتبار قطره‌‌چکانی/ شهر زنجان به وسیله سد گاوازنگ تهدید می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان گزارش| در رثای خلبانی که از فرمانده معظم کل قوا نشان فتح گرفت / شهید ‌بالازاده چگونه رکورددار پرواز عملیاتی شد؟ پرداخت حقوق معوق پرسنل شرکت هفت تپه با تلاش دستگاه قضایی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| هشدار احزاب و نیروهای ملی درباره سوء استفاده‌های دشمن از انفجار بیروت علیه مقاومت قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند ۵دلیل نادران برای مخالفت با طرح جدید فروش نفت/دولت بعدی ۳سال باید بدهی دولتِ روحانی را بپردازد/طرح عایدی برای مردم ندارد سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان ها خراسان رضوی آستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره گنجینه‌ های موزه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۷۰ هزار زائر و مجاور در فروردین امسال از موزه‌ های حرم مطهر رضوی دیدن کردند.   عبدالحسین ملک‌ جعفریان امروز در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: تعداد افرادی که در این مدت از موزه های حرم رضوی بازدید کردند، ۱۱ هزار نفر بیشتر از فروردین پارسال بوده است.   وی بیان کرد: بیشترین آمار بازدیدکنندگان مربوط به موزه مرکزی حرم مطهر رضوی و به تعداد ۶۳ هزار و ۶۵ نفر است.   رییس اداره گنجینه‌ های موزه مرکزی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این مدت پنج هزار و ۷۹۱ نفر نیز از موزه قرآن کریم و ۸۶۴ نفر از موزه مردم شناسی دیدن کرده‌ اند.   ملک جعفریان اظهار کرد: یک هزار بازدید کننده خارجی نیز از ملیت‌ های مختلف، آسیایی، آفریقایی و اروپایی نیز از این مجموعه بازدید به عمل آورده‌ اند.   موزه‌ های آستان قدس با ۱۷ گنجینه متنوع در فضایی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در چهار ساختمان مستقر هستند. اشیای به نمایش درآمده شامل حدود ۹ هزار اثر تاریخی، فرهنگی و هنری دربردارنده آثار تاریخی حرم مطهر و میراث آستان قدس رضوی، اشیای وقفی و اهدا شده و نیز اشیای خریداری شده برای تکمیل مجموعه‌ ها است.   ساختمان موزه مرکزی در صحن کوثر حرم مطهر، دارای حدود هفت هزار و ۸۷۵ متر مربع فضای نمایشی در چهار طبقه است که طبقه زیرین، طبقه همکف، طبقه اول و طبقه دوم، شامل موزه تاریخ حرم رضوی و گنجینه ‎های سکه، تمبر، اسکناس، هنرهای تجسمی، آبزیان، نجوم، ساعت، مدال، سلاح و ظروف است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی زندگی می‌کنند