Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، یونس آزادی سه‌شنبه ۲۸ مرداد اظهار کرد: از مجموع ۲۳ پروژه ۱۸ طرح با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی و ۵ مورد نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال مربوط به طرح اقتصادی و خدماتی است.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۸ مورد با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال افتتاحی (۷۸ درصد طرح‌ها و پروژه‌ها) و مابقی نیز مربوط به طرح‌های کلنگ‌زنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بدره مهم‌ترین پروژه بهره‌برداری در این ایام را مربوط اتمام عملیات گازرسانی در شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: با اتمام عملیات شبکه‌گذاری داخلی و شروع نصب علمک در ۵ روستای باقی‌مانده، این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی در فهرست شهرستان‌های سبز گازرسانی استان قرار خواهد گرفت.

آزادی تاکید کرد: با ابلاغ پیمان و پایان عملیات اجرایی نصب علمک در روستاهای باقی‌مانده شهرستان بدره شامل موسی، انارهر و جابر، تلخاب و چنار جفری ۱۰۰ درصد شهرها و روستاهای قابل گازرسانی شهرستان شبکه گاز طبیعی دارند. این شهرستان از نظر مصرف انرژی سومین شهرستان سبز استان است.

وی تکمیل ساختمان آتش‌نشانی شهرداری، کتابخانه عمومی و طرح‌های پرورش ماهی در قفس سد سیمره را از دیگر طرح‌های افتتاحی در ایام هفته دولت در شهرستان بدره بیان کرد.

آزادی تاکید کرد: احداث پارک بانوان و دبستان روستای موسی، تعریض پل‌های محور بدره- دره‌شهر و احداث جاده عشایری هرانمر- گردکانه از جمله طرح‌هایی هستند که در این ایام کلنگ‌زنی می‌شود.

کد خبر 541473 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود