Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: سمن های شهرستان زابل در یک برنامه مشترک برنامه های زیست محیطی اجرا می کنند
‍ برنامه مشترک زیست محیطی سمن های شهرستان زابل
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان، مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان کرد: سمن های شهرستان زابل در یک برنامه مشترک اهداف زیست محیطی را دنبال می کنند که این برنامه در فاز نخست با دبیری سازمان مردم نهاد “اندیشه و تعاون اتحاد زرین زاریس”، کارگاه های آموزشی در خصوص مسائل محیط زیستی بویژه تالاب هامون برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورمردان ادامه داد: برنامه های آموزشی و مشارکتی سمن های محیط زیستی با برگزاری کارگاه ها و کلاس های متنوع و مختلف از جمله: طرح الگوی احیای شاهرگهای بستر دریاچه هامون و نگهداری آب در گودالهای محدود بستر دریاچه و کشت گیاهان آبزی با دانش بومی، ساماندهی و تقویت نظام عرفی استفاده از هوتگ ها به عنوان منبع آب جامعه محلی روستای کلانی و حیات وحش در حاشیه تالاب خلیج گواتر و خور باهو و ... برگزار می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اشاره کرد: اهداف کارگاههای آموزشی برگزار شده با همکاری سمن های استان به منظور اهداف محیط زیستی شامل مطالبی در قالب های: مشاوره بوم گردی و اشتغال، کمک به افراد آسیب دیده، کمک به سایر تشکل ها، کمک به احیای تعاونی ها، ترویج تفکیک زباله، کمک به افراد آسیب دیده از گرد و غبار و ... است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان سمن های شهرستان برنامه مشترک زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین در شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی استانداری، در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور که به ریاست رئیس جمهور و با حضور رئیس سازمان محیط زیست کشور، وزیر کشور، وزیر صمت، وزیر بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با صدور مجوز زیست محیطی بهره برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

در این جلسه پس از توضیحات استاندار خراسان شمالی مناطق چهارگانه محیط زیست مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست کشور قرار گرفت.

کد خبر 750195

دیگر خبرها

  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان