Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، هیات فوتبال استان در نامه‌ای رسمی خطاب به محمدمهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مراتب اعتراض و شکایت خود را نسبت به قضاوت داوران بازی پارس جنوبی و فولاد خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اعلام کرد.

در این نامه آمده است: باشگاه فولاد خوزستان از تیم های ریشه دار کشور و استان بوده که سرمایه گذاری خوبی در راستای شکوفاسازی استعدادها در تیم های پایه انجام داده و هم اکنون نیز جزو تیم های بالانشین لیگ برتر می باشد که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در حال رقابت با سایر تیم های طراز اول کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در چند بازی اخیر به خصوص بازی با نساجی مازندران و همچنین بازی اخیر مقابل پارس جنوبی جم که به اذعان کارشناسان داوری و اهالی فوتبال از اشتباهات داوری ضربات سخت و جبران ناپذیری متحمل شد (۲ پنالتی مسلم فولاد نادیده گرفته شده است) و امتیازات تاثیرگذاری را از دست داد.

با توجه به در پیش بودن هفته نهایی منتهی به پایان لیگ برتر و حساسیت بازی ها، انتظار می رود تدابیری اتخاذ گردد که از داوران باتجربه و شایسته استفاده گردد که حق این تیم اجحاف نشود.

گفتنی است تیم فولاد خوزستان در آخرین بازی این فصل از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۳۰ مردادماه میزبان تراکتور تبریز است. فولادی ها در حال حاضر با کسب ۴۸ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فولاد خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان اهواز فولاد خوزستان اهواز فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

سرمربی فولاد خوزستان به دلیل اظهارات خود بعد از دیدار با آلومینیوم اراک، باید در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پاسخگو باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز چهارشنبه در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید.

ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند، شورای امنیت وسط بیاید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود