Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:21:39 GMT

مسئول جدید بسیج رسانه صومعه‌سرا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۸۴۶۱

مسئول جدید بسیج رسانه صومعه‌سرا منصوب شد

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، آئین تکریم و معارفه‌ مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با حضور جمعی از اصحاب رسانه و پاسداران در سپاه ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد.

 

در این آیین از زحمات «عبدالرضا جوهری» مدیر قبلی کانون بسیج رسانه تقدیر و «مائده فلاحتکارضیابری» به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«روح‌الله کریمی» در این آیین با اشاره به اینکه بسیج رسانه شهرستان دارای پتانسیل‌های فروان و بالقوه‌ای است اظهار کرد: امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرستان نقش محوری در گسترش فرهنگ بسیجی و همگرایی بین اصحاب رسانه را در عرصه رسانه شاهد باشیم.

 

مدیر بسیج اقشار سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: بی‌شک یکی از مهم‌ترین جبهه‌های جنگ نرم، فضای مجازی و رسانه بوده که در سال‌های اخیر توانسته نقش بسزایی در تغییر و تحولات جهانی از خود به‌جای گذاشته و معادلات زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

 

وی با اشاره به لزوم اهمیت به نقش رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و با غیرت، تعصب و تخصص در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان با قلم خود ایستادگی می‌کنند.

 

گفتنی است، در پایان طی حکمی از سوی «جهانبخش آرمان» فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، «مائده فلاحتکارضیابری» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج رسانه شهرستان منصوب شد.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه صومعه سرا بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان