Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه وزارت آموزش‌و پرورش، محسن حاجی میرزایی طی بخشنامه‌ای خطاب به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی این وزارتخانه افزود: برنامه‌ریزی و ایجاد هماهنگی درزمینه ارتباطات بین‌المللی و پی‌گیری امور مربوط به اجرای آن از وظایف مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور است و هرگونه ارتباط مکاتبه‌ای، تلفنی، حضوری و الکترونیکی و همکاری با سفارتخانه‌ها، مؤسسات و نهادها، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای اعم از اعزام و پذیرش هیات‌های خارجی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با آن‌ها، برگزاری اجلاسیه‌ها، جشنواره‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی بین‌المللی و منطقه‌ای، مشارکت دانش آموزان و معلمان در مسابقات اعلام ‌شده توسط سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، اعزام و پذیرش و گروه‌ها، هیات‌های علمی و آموزشی معلمان و دانش آموزان در حوزه بین‌المللی و بازدید از مدارس و مؤسسات آموزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با هماهنگی و نظارت مرکز یاد شده انجام می‌شود.

وی نوشت: مؤکداً اعلام می‌دارد برقراری هرگونه ارتباط با مجامع و سازمان‌های بین‌المللی و سفارتخانه‌های خارجی منحصراً از طریق مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش مجاز است.

در دستور وزیر آمده است: بر ممنوعیت ارتباط مستقیم ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و حوزه‌های زیرمجموعه آن‌ها با سفارتخانه‌های کشورهای خارجی و سازمان‌های بین‌المللی تأکید می‌شود، درنتیجه ورود کارکنان سفارتخانه‌ها، ‌مؤسسات، نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای به ادارات کل و حوزه‌های تابع، مراکز و مدارس دولتی و غیردولتی و مؤسسات آموزشی، بدون مجوز مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ممنوع است.

برچسب‌ها مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی سازمان های بین المللی سازمان های بین المللی مرکز امور بین الملل بین المللی و منطقه ای مدارس خارج از کشور سفارتخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ، امیرحسین روشنک در مورد ورزشگاه محل برگزاری فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: طبق مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ باید در استان کرمان برگزار شود اما با توجه به اینکه دو تیم از ۸ تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از استان کرمان هستند در صورتی که یکی از دو تیم کرمانی به فینال برسند باید فینال در ورزشگاهی بی طرف و استانی دیگر برگزار شود.

وی افزود: چنانچه دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به فینال صعود کنند در آن صورت مسابقه در مرکز استان و شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مسئول جام حذفی در مورد مراسم قرعه کشی روز آینده گفت: فردا قرعه کشی مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال با توجه به محدودیت‌های زمانی و فشردگی مسابقات لیگ برتر و جام حذفی همزمان برگزار خواهد شد و مسیر مسابقات تا پایان رقابت‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 6091138

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!