Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا از کاهش چشمگیر صادرات خودروی آلمان در دوران بحران کرونا حکایت دارد و هشدارهایی درباره وقوع موج دوم سخت کرونا در اسپانیا هم داده شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، کرونا و عواقب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن همچنان تیتر اول بسیاری رسانه های اروپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش چشمگیر نیروی شاغل در آلمان

جدیدترین اخبار کرونایی در اتحادیه اروپا حاکی از آن است که بحران کرونا به بیشترین کاهش نیروی کار از زمان اتحاد دوباره آلمان منجر شده است.

پیش بینی موج دوم سخت کرونا در اسپانیا

با توجه به شمار روزافزون موارد ابتلا به کرونا در اسپانیا "کارل لایترباخ"، از سیاستمداران بلند پایه حزب سوسیال دموکرات خواستار کمک های سریع آلمان به این کشور شده است. وی بر لزوم ارسال تجهیزات حفاظتی و ماسک به این کشور تاکید کرده و گفت: بخصوص المان باید کمک کند که روند تست گیری کرونا در این کشور تسریع شود.

وی درباره برخی رفتارهای غیر مسئولانه توریست های آلمانی که به اسپانیا سفر کرده اند ابرز تاسف کرده و گفت: شرایط بسیار نگران کننده است چرا که آمار مبتلایان جدید در این کشور به سرعت بالا می رود. وی پیش بینی کرد که موج دوم سنگینی از کرونا در انتظار اسپانیا است.

فرمانده نیویورک کرونا را ویروسی اروپایی نامید

فرمانده نیویورک هم کرونا را یک ویروس اروپایی نامیده است و این انتقاد را به دولت ترامپ وارد کرده که در این راستا بیشتر به چین حمله می کند و منشاء این ویروس را از این کشور می داند.

شیوع کرونا در کارخانه مواد غذایی انگلیس

بیش از 70 نفر از کارکنان یک کارخانه مواد غذایی در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند. شرکت باکاوور در شرق انگلیس در زمینه تولید غذاهای تازه تخصص دارد و حالا در معرض سیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. قرار است حالا از حدود 1600 نفر از کارکنان این شرکت تست کرونا گرفته شود. اینکه شیوع کرونا در این کارخانه مواد غذایی چگونه اتفاق افتاده است هنوز مشخص نیست.

طرح استفاده اجباری از ماسک در جمهوری چک

طرح استفاده اجباری از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی و بسیاری اماکن در بسته از اول ماه سپتامبر در جمهوری چک مجددا اعمال می شود. دولت با توجه به افزایش آمار مبتلایان جدید و احتمال در پیش رو بدون یک پاییز سخت این قانون را اعمال کرده است.

تاثیرات مخرب کرونا بر صادرات خودروی آلمان

بحران کرونا تاثیر مخربی بر صادرات خودرو در آلمان گذاشته و در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی منجر به افت 14 درصدی صادرات خودروی این کشور شده است. بر اساس ارزیابی ها نرمال شدن شرایط این بخش همچنان زمان زیادی می برد. بر اساس اطلاعات اتحادیه صنعت VDMA در فرانکفورت بحران کرونا به صادرات تولید کنندگان خودرو در آلمان آسیب جدی وارد کرده است. بر اساس اطلاعات این اتحادیه در سه ماهه دوم سال جاری میلادی صادرات در این بخش با 22.9 درصد کاهش نسبت به این دوره در سال قبل به 35.2 میلیارد یورو کاهش پیدا کرده است.

شیوع کرونا در بین نیروهای آلمانی مستقر در عراق

در یک عملیات ارتش آلمان در شمال عراق 6 نیروی آلمانی به کرونا مبتلا شدند. این نیروها قرار است به سرعت به کشور باز گردند. همچنین از افرادی که با این نیروها ارتباط نزدیک داشته اند تست کرونا گرفته شده است.

ارتش آلمان به عنوان بخشی از عملیات مبارزه با داعش در شمال عراق مستقر است.

شرایط سخت صنعت توریسم آلمان در دوران بحران کرونا

"توماس بارایس"، کمیسر امور گردشگری دولت فدرال آلمان هم با توجه به شرایط سخت بخش توریسم این کشور خواستار بهبود کمک های دولتی برای این بخش شده است. وی در این باره گفته است که صنعت سفر و توریسم آلمان تحت فشار شدیدی قرار دارد و همچنان باید دوران خشکسالی سخت دیگری را هم تحمل کند.

ویروس کرونا جان 684 نفر دیگر در برزیل را گرفتکرونا در روسیه| 932 هزار مبتلا و درمان بیش از 742 هزار نفرستاد ملی کرونا نباید روزانه حرف خود را تغییر دهد/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم

وی در عین حال از همه شهروندان درخواست کرد که هشدارهای سفر به اسپانیا را جدی بگیرند.

جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای مهم اروپایی

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که کرونا همچنان در اروپا افراد بیشتری را مبتلا می کند و تا به حال در اسپانیا 382142 نفر به کرونا مبتلا شده و 28646 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 319197 نفر به کرونا مبتلا شده و 41369 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته و تا به حال 254235 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 35400 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در آلمان هم تا به حال 226686 نفر به کرونا مبتلا شده و 9296 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه هم تا به حال 219029 نفر به کرونا مبتلا شده و 30429 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT7 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... کرونا در روسیه| ۹۳۲ هزار مبتلا و درمان بیش از ۷۴۲ هزار نفر ستاد ملی کرونا نباید روزانه حرف خود را تغییر دهد/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا در روسیه| ۹۳۲ هزار مبتلا و درمان بیش از ۷۴۲ هزار نفر ستاد ملی کرونا نباید روزانه حرف خود را تغییر دهد/ لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ماه محرم واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ خطر مرگ از بیخ گوش ترامپ گذشت ۲ شورای همکاری خلیج فارس بالاخره سکوت خود را شکست اما نه علیه امارات ! ۳ اقامه نماز برای اماراتی‌ها در مسجد الاقصی حرام اعلام شد ۴ تحولات سیاسی لبنان/ نبیه بری، سعد حریری را برای نخست‌وزیری آینده معرفی کرد ۵ نیروی هوایی آمریکا حادثه هواپیمای ترامپ را تایید کرد ۶ روایت متفاوت سیاستمدار ایتالیایی از ایران ۷ ترامپ: پوتین "شطرنج بازی در سطح جهانی" است ۸ رسانه روس: رای گیری شورای امنیت سیلی ایران به ترامپ بود مهمترین اخبار بین الملل لبنان| دادگاه ویژه ترور حریری: هیچ مدرکی مبنی بر دخالت حزب‌الله و سوریه در ترور رفیق حریری وجود ندارد وقتی رژیم صهیونیستی آب پاکی را روی دست امارات ریخت/ نتانیاهو: توافق عادی سازی شامل معامله سلاح نیست سفیر روسیه: تلاش آمریکا برای راه‌اندازی مکانیزم ماشه غیرقانونی است نیویورک تایمز: ترامپ احتمالاً در انتخابات تقلب می‌کند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد قالیباف: مجالس کشورهای اسلامی مانع طرح سازش امارات و رژیم صهیونیستی شوند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا نفر به کرونا مبتلا شده ویروس کرونا بحران کرونا بین الملل تا به حال بر اساس موج دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا که مسلم اولادقباد را در فهرست نفراتش داشت و حسین طیبی را به دلیل مصدومیت دور از لیست بازیکنان خود می‌دید، از ساعت 17:30 امروز در سالن کارن میرچاین شهر ایروان ارمنستان به مصاف تیم بنفیکا پرتغال رفت.

پالما اسپانیا که در نیمه اول با نتیجه دو بر یک شکست خورده و تا لحظات پایانی هم با نتیجه چهار بر دو عقب افتاده و در آستانه شکست بود، به یکباره بازگشت شگفت انگیزی داشت و بازی را به وقت‌های اضافه کشید.

مارسلو و گوردیلو در سه دقیقه پایانی دو گل برای مایورکا پالما اسپانیا به ثمر رساندند تا یاران طیبی و اولادقباد در پایان وقت 40 دقیقه و معمول، به تساوی 4 بر 4 دست پیدا کنند و بازی به وقت‌های اضافه برود.

در دو وقت پنج دقیقه‌ای که فرصت مناسبی برای کسب پیروزی بود، مایورکا پالما اسپانیا می‌توانست با گلزنی از روی نقطه پنالتی به برتری دست پیدا کند، اما رومولو این فرصت را هدر داد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

پالما در ضربات پنالتی که هر دو تیم پنج شوت زدند موفق به کسب پیروزی 4 بر 3 شد تا برای دومین سال پیاپی فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود.

تیم فوتسال مایورکا پالما اسپانیا سال گذشته هم با نمایش فوق‌العاده و دو گل دیدنی حسین طیبی موفق شد به برتری 4 بر 3 مقابل بنفیکا پرتغال برسد و فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود که این بار هم چنین اتفاقی رخ داد.

در دیگر مسابقه نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا و اسپورتینگ لیسبون از ساعت 20:30 به مصاف هم رفتند.

دیگر خبرها

  • فرصت‌ صادرات برق به اروپا در شرکت‌های دانش‌بنیان‌
  • شگفت‌انگیز: 2 ستاره ایرانی در فینال لیگ قهرمانان
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟