Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@11:56:36 GMT

آشنايي با سایت‌های گردشگری

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۹۷۵۲

آشنايي با سایت‌های گردشگری

مجازي سفر كنيد

امروزه و در عصر تکنولوژی، می‌توان مدل جدیدی از سفر یا گشت و گذار را تجربه کرد، یعنی از طریق فضای مجازی مي‌توانيم به موزه برويم یا در شهر و دیاري كه دوست داشتيم به آنجا سفر كنيم، حضور داشته باشيم. این روزها سایت‌های زیادی برای سفرهای مجازی راه‌اندازی شده‌اند که با یافتن آنها می‌توان در خانه، سفرهای هیجان‌انگیز و جديدي را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست است كه در دنياي مجازي نمي‌توان هيجان دنياي واقعي را لمس كرد، اما با يك‌بار امتحان شايد سفرهاي مجازي هم برایتان به اندازه سفرهاي واقعي لذت‌بخش باشد.

بی‌شک كرونا دير يا زود از شهر و دیارمان مي‌‌رود و آن زمان است که می‌توان در آرامش و به دور از دغدغه‌های اين بيماري، مقصدی برای سفر انتخاب کرد و چمدان‌ها را بست و راهی شد. پس حالا كه چاره‌اي جز تحمل و خانه‌نشيني نداريم، مي‌توانيم پس از آشنايي با سايت‌هاي گردشگري، سفرهاي مجازي را تجربه كنيم. تجربه‌اي جديد كه شايد بتواند كمي حالتان را خوب و اوقات فراغتتان را پر كند.

سايت‌هاي گردشگري

Tehran.ir، نخستین سایت با پسوند ملی ایران است که از سوی شهرداری تهران اداره می‌شود و فرصت های گردشگری زیادی را در دسترس قرار می‌دهد. در این سایت می‌توانید تصاویر سه بعدی خاصی را از بخش های مختلف پایتخت ببینید و از دیدنش لذت ببرید.

Irantravels.ir، یکی از سایت های جدید صنعت گردشگری ایران است که سعی کرده فرصت های گردشگری زیادی را به زبان ساده در اختیار مخاطبان داخلی و خارجی قرار دهد. پس بازدید از این سایت را هم از دست ندهید.

ichto.ir، یکی از سایت های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور است که ظرفیت های گردشگری سراسر ایران را به چند زبان مختلف در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

tourismiran.ir، برندی برای پرتال جامع گردشگری مجازی ایران محسوب می‌شود و با وجود اینکه اطلاعات تخصصی زیادی در اختیار مخاطب قرار نمی دهد، اما تا حدی توانسته پاسخگوی نیاز های کاربران و علاقه مندان به گردشگری در ایران باشد.

chn.ir، خبرگزاری میراث فرهنگی و گردشگری است که چند سالی از راه اندازی آن می‌گذرد. در این سایت می‌توان آخرین اطلاعات دنیای گردشگری ایران را مشاهده کرد.

دانش نامه گردشگری ایران در سایت iranpedia.ir بتازگی فعال شده و درباره مقاصد گردشگری ایران اطلاعات تخصصی در فضای اینترنت ارائه می‌دهد.

iranview.ir، یکی دیگر از سایت های گردشگری مجازی فعال است.

makanbin.com، شما را با مکان های مختلف گردشگری(کاخ ها، موزه ها، آب انبارها، مراکز باستانی و تاریخی) صدها شهر ایران آشنا می‌کند.

gardeshgarha.com، سایتی در دسترس است و امکانات گردشگری جذاب و جالبی از هتل‌ها و روستا های مختلف را می‌توان در آن دید.

iftga.ir کانون راهنمایان گردشگری ایران، از جمله مراکزی است که برای متخصصان گردشگری، فرصت های آموزشی مختلفی تدارک دیده؛ پس بازدید از سایت را هم فراموش نکنید.

iranvtn.ir، شبکه گردشگری مجازی ایران است که بازدید از آن در بین سایت های فعال گردشگری کشور خالی از لطف نخواهد بود.

donyayesafar.com، در این سایت خبری می‌توانید اطلاعاتی را که در زمینه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیاز دارید، به دست آورید.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • هوش مصنوعی جایگزین پزشک نمی‌شود
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • گردشگری ایران در مسیر جاده ابریشم