Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رخصی روز سه شنبه در دیدار با فرماندار جوانرود و تقدیم سند اشتغال اشتغال مددجویان به وی افزود: این موفقیت جزء با همکاری فرمانداران و بانک‌های عامل میسر نشده است که در این راستا از فرماندار جوانرود تقدیر و تشکر ویژه داریم.

وی اظهارداشت: کمیته امداد استان کرمانشاه در سال ۹۹ با ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال پایدار را برای ۶ هزار نفر در این استان برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام کرمانشاه خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان در سال ۹۸ توانست پنج هزار و ۵۹۰ شغل با ۱۸۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه برای مددجویان زیرپوشش ایجاد کند و رتبه نخست اشتغالزایی مددجویان در سطح کشور را کسب بدست آورد.

وی سهم  اشتغال امسال مددجویان کمیته امداد شهرستان جوانرود را ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآوردشد: شغل های اجرایی کمیته امداد از پایدارترین شغل ها به شمار می رود زیرا با ارایه راهنمایی و نظارت های فنی و تخصصی کارشناسان مجرب اشتغال در حوزه پایداری شغل و درآمدزایی همراه است.

۱۱ هزار نفر در قالب سه هزار و ۶۰۰ خانوار از جمعیت ۷۵ هزار نفری جوانرود زیرپوشش کمیته امداد هستند. 

برچسب‌ها اشتغال زایی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اشتغال زایی کرمانشاه جوانرود اشتغال زایی کرمانشاه جوانرود کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب این چشمه که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده است
به همین منظور تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره ۱ تم تم صورت می‌پذیرد؛ لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد.
در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان