Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمد نبی صحبت هایی را در مورد پرونده مارک ویلموتس عنوان کرد.

مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال از تشکیل کارگروهی ویژه برای پیگیری شکایت این فدراسیون از رای صادره فیفا درباره پرونده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی به دادگاه عالی ورزش خبر داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره روند برنامه ریزی های فدراسیون پس از اعلام رای اولیه فیفا در پرونده سرمربی سابق تیم ملی عنوان کرد:

بلافاصله پس از دریافت این رای توسط وکلای پرونده،نشستی با حضور سرپرست فدراسیون،اینجانب و تیم وکلا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره برنامه ریزی برای احقاق حق مسلم فوتبال ایران نسبت به رای ناعادلانه صورت گرفته آغاز شده و مراتب آن به طور کامل به اطلاع می رسد

او ادامه داد:

با توجه به حساسیت پرونده و به جهت حفظ منافع ملی،تصمیمات مهمی در این باره گرفته شد.بر این اساس و با توجه به این رای ناعادلانه و حسب هماهنگی های به عمل آمده کارگروه مجربی تشکیل خواهد شد که در آن جمعی از حقوقدان های برجسته کشور در نقشه راه پیگیری شکایت به دادگاه عالی ورزش فدراسیون را همراهی خواهند کرد.


دبیرکل فدراسیون افزود:

این کارشناسان از حوزه معاونت حقوقی ریاست جمهوری،بازرسی کل کشور،کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،وزارت امور خارجه،وزارت ورزش و جوانان و برخی نهادهای نظارتی دیگر هستند تا در راستای حفظ منافع ملی و حراست از حریم ورزش و فوتبال کشور مقدمات لازم و کافی را جهت ارائه لایحه متقن به دادگاه عالی ورزش در زمانبندی معین به عمل آورند.

نبی تصریح کرد:

فدراسیون فوتبال با همه وجود تلاش می کند نسبت به احقاق حقوق حقه فوتبال کشور اقدامات قانونی را در این باره انجام دهد.بر این اساس با اجماع ملی و بهره بردن از همه ظرفیت ها نسبت به شکستن این رای ناعادلانه در مراجع قضایی بین المللی بعدی اقدام می کنیم.

همچنین بخوانید:

مارک ویلموتس هر بازی 38 میلیارد تومان برای ایران آب خورد!

فدراسیون در تهران باخت نه در فیفا / چه کسی مانع ارسال نامه اعتراض وکلا به قاضی پرونده شد؟

متن ترجمه حکم فیفا علیه فدراسیون فوتبال / باید 6.443 میلیون یورو به ویلموتس بدهید!

فوری؛ انتشار نامه فیفا در طرفداری | محکومیت فدراسیون فوتبال ایران با شکایت ویلموتس

فیفا اجازه تجدید نظر نمی دهد؛ فدراسیون فقط می تواند پرونده ویلموتس را به CAS ببرد

فدراسیون فوتبال به پرداخت 6/2 میلیون یورو به ویلموتس محکوم شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین