Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:16:04 GMT

هیچ تراکتور بدون پلاکی در قوچان وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۳۳۷

هیچ تراکتور بدون پلاکی در قوچان وجود ندارد

احمد کنعانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف ساماندهی دستگاه‌های موتوری به‌منظور ارائه آسان خدمات در حوزه‌هایی چون بیمه ‌و سوخت از سال ۹۴ آغاز شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۷۵۰ تراکتور سبک و سنگین در این شهرستان شناسایی‌شده است که ۸۱۶ دستگاه از آنها هنگام خروج از کارخانه پلاک گذاری شده است و پلاک گذاری بقیه باید در دستور کار قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قوچان با بیان این که ۴۲ دستگاه تراکتور توسط کارشناسان پلیس راهور و جهاد کشاورزی بازدید و پرونده‌های پلاک گذاری آن به استان ارسال ‌شده است گفت: تعهد این شهرستان برای پلاک گذاری تراکتورهای مدل‌های قدیمی ۷۵۰ دستگاه بوده که تاکنون ۹۰۰ دستگاه پلاک گذاری شده است.

کنعانی مکانیزاسیون را موجب افزایش ۳۰ درصدی تولید و بالا رفتن راندمان در کشت دانست و افزود: ضریب مکانیزاسیون این شهرستان در سال ۹۵ به ۰.۸۹ درصد می‌رسید که با تلاش‌های فراوان این رقم امروز به ۱.۸۳ درصد افزایش‌یافته است.

وی ادامه داد : اعتبارات مکانیزاسیون این شهرستان در سال جاری ۷۰ میلیارد ریال است که با تخصیص آن شرایط بهتری در حوزه کشت و تولید و افزایش ضریب رخ می‌دهد.

شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تعویض پلاک مشهد قوچان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تعویض پلاک مشهد قوچان وزارت جهاد کشاورزی تعویض پلاک مشهد قوچان پلاک گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات

استاندار کرمان گفت: در مجموع بارندگی‌های استان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر یعنی دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران را داشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن منطقه شرق استان، استاندار کرمان شامگاه _پنج‌شنبه، ششم اردیبهشت_ از مناطق مختلف شهرستان‌های بم و نرماشیر بازدید و برای ساماندهی بهتر منطقه دستورات لازم را صادر کرد.

محمدمهدی فداکار در حاشیه بازدید از روستای مهدی‌آباد از توابع شهرستان نرماشیر اظهار کرد: بارندگی در شرق استان به‌ویژه در منطقه بروات موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی، آسیب جدی وارد نشده است.

وی با بیان اینکه دو روستا تحت تأثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است، اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، تصریح کرد: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر یعنی دو برابر میانگین بارندگی نسبت به سال گذشته بارش باران داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با تلاش دستگاه‌های اجرایی، تدابیر قبل و حین بارندگی و بازدیدها شاهد چالش خاصی در استان نبودیم، گفت: به غیر از یکی دو مورد خسارت به دام و جاده‌ها خسارت قابل توجهی در استان رخ نداده است.

فداکار تصریح کرد: نزدیک به ۶۰۰ دستگاه و تجهیزات مختلف جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل در مناطق مختلف استان مستقر شده بودند که با عنایت الهی و تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های اجرایی، سپاه و نیروهای مردمی وضعیت استان به خوبی کنترل شده است.

وی هم‌چنین پس از ورود به شهرستان بم، از محور بم-روداب بازدید کرد و از مسئولان محلی جویای وضعیت منطقه شد و در ادامه با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد؛ محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود که به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده بود.

استاندار کرمان در این بازدید شبانه ضمن شنیدن صحبت بخشدار و دهیار منطقه، دستور لازم جهت ساماندهی این روستا را صادر کرد.

کد خبر 748037

دیگر خبرها

  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!