Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@02:20:20 GMT

پیش بینی موج دوم سخت کرونا در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۴۳۸

پیش بینی موج دوم سخت کرونا در اسپانیا

 

خبرگزاری تسنیم: کرونا و عواقب سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن همچنان تیتر اول بسیاری رسانه های اروپایی است.

کاهش چشمگیر نیروی شاغل در آلمان

جدیدترین اخبار کرونایی در اتحادیه اروپا حاکی از آن است که بحران کرونا به بیشترین کاهش نیروی کار از زمان اتحاد دوباره آلمان منجر شده است.

پیش بینی موج دوم سخت کرونا در اسپانیا

با توجه به شمار روزافزون موارد ابتلا به کرونا در اسپانیا "کارل لایترباخ"، از سیاستمداران بلند پایه حزب سوسیال دموکرات خواستار کمک های سریع آلمان به این کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم ارسال تجهیزات حفاظتی و ماسک به این کشور تاکید کرده و گفت: بخصوص المان باید کمک کند که روند تست گیری کرونا در این کشور تسریع شود.

وی درباره برخی رفتارهای غیر مسئولانه توریست های آلمانی که به اسپانیا سفر کرده اند ابرز تاسف کرده و گفت: شرایط بسیار نگران کننده است چرا که آمار مبتلایان جدید در این کشور به سرعت بالا می رود. وی پیش بینی کرد که موج دوم سنگینی از کرونا در انتظار اسپانیا است.

فرمانده نیویورک کرونا را ویروسی اروپایی نامید

فرمانده نیویورک هم کرونا را یک ویروس اروپایی نامیده است و این انتقاد را به دولت ترامپ وارد کرده که در این راستا بیشتر به چین حمله می کند و منشاء این ویروس را از این کشور می داند.

شیوع کرونا در کارخانه مواد غذایی انگلیس

بیش از 70 نفر از کارکنان یک کارخانه مواد غذایی در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند. شرکت باکاوور در شرق انگلیس در زمینه تولید غذاهای تازه تخصص دارد و حالا در معرض سیوع ویروس کرونا قرار گرفته است. قرار است حالا از حدود 1600 نفر از کارکنان این شرکت تست کرونا گرفته شود. اینکه شیوع کرونا در این کارخانه مواد غذایی چگونه اتفاق افتاده است هنوز مشخص نیست.

طرح استفاده اجباری از ماسک در جمهوری چک

طرح استفاده اجباری از ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی و بسیاری اماکن در بسته از اول ماه سپتامبر در جمهوری چک مجددا اعمال می شود. دولت با توجه به افزایش آمار مبتلایان جدید و احتمال در پیش رو بدون یک پاییز سخت این قانون را اعمال کرده است.

تاثیرات مخرب کرونا بر صادرات خودروی آلمان

بحران کرونا تاثیر مخربی بر صادرات خودرو در آلمان گذاشته و در 6 ماهه نخست سال جاری میلادی منجر به افت 14 درصدی صادرات خودروی این کشور شده است. بر اساس ارزیابی ها نرمال شدن شرایط این بخش همچنان زمان زیادی می برد. بر اساس اطلاعات اتحادیه صنعت VDMA در فرانکفورت بحران کرونا به صادرات تولید کنندگان خودرو در آلمان آسیب جدی وارد کرده است. بر اساس اطلاعات این اتحادیه در سه ماهه دوم سال جاری میلادی صادرات در این بخش با 22.9 درصد کاهش نسبت به این دوره در سال قبل به 35.2 میلیارد یورو کاهش پیدا کرده است.

شیوع کرونا در بین نیروهای آلمانی مستقر در عراق

در یک عملیات ارتش آلمان در شمال عراق 6 نیروی آلمانی به کرونا مبتلا شدند. این نیروها قرار است به سرعت به کشور باز گردند. همچنین از افرادی که با این نیروها ارتباط نزدیک داشته اند تست کرونا گرفته شده است.

ارتش آلمان به عنوان بخشی از عملیات مبارزه با داعش در شمال عراق مستقر است.

شرایط سخت صنعت توریسم آلمان در دوران بحران کرونا

"توماس بارایس"، کمیسر امور گردشگری دولت فدرال آلمان هم با توجه به شرایط سخت بخش توریسم این کشور خواستار بهبود کمک های دولتی برای این بخش شده است. وی در این باره گفته است که صنعت سفر و توریسم آلمان تحت فشار شدیدی قرار دارد و همچنان باید دوران خشکسالی سخت دیگری را هم تحمل کند.

وی در عین حال از همه شهروندان درخواست کرد که هشدارهای سفر به اسپانیا را جدی بگیرند.

جدیدترین آمار مبتلایان به کرونا در کشورهای مهم اروپایی

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که کرونا همچنان در اروپا افراد بیشتری را مبتلا می کند و تا به حال در اسپانیا 382142 نفر به کرونا مبتلا شده و 28646 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم تا به حال 319197 نفر به کرونا مبتلا شده و 41369 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته و تا به حال 254235 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 35400 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در آلمان هم تا به حال 226686 نفر به کرونا مبتلا شده و 9296 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در فرانسه هم تا به حال 219029 نفر به کرونا مبتلا شده و 30429 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش بینی آرتروز ۸ سال زودتر، با هوش مصنوعی و یک آزمایش خون
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است