Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:14:54 GMT

مراسم دانش‌آموختگی درجه‌داری مالک اشتر ناجا در اراک به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۴۷۱

مراسم دانش‌آموختگی درجه‌داری مالک اشتر ناجا در اراک به روایت تصویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ـ مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه‌داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا در اراک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مراسم دانش آموختگی فراگیران درجه داری آموزشگاه مالک اشتر ناجا اراک در ارتباط تصویری با فرمانده ناجا و با حضور فرمانده انتظامی استان  و رئیس عقیدتی سیاسی این فرماندهی در مرکز آموزش مالک اشتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یمرئیس عقیدتی سیاسی ناجا: مرزبانان پاسداران امنیت جمهوری اسلامی ایران هستندسفر فرمانده ناجا به خراسان جنوبی به روایت تصویر

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT8 بیشتر بخوانید... رئیس سازمان حفاظت ناجا: شاهد تهدیدات زیادی از سوی سرویس‌های بیگانه و ضدانقلاب در جامعه هستیم جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس سازمان حفاظت ناجا: شاهد تهدیدات زیادی از سوی سرویس‌های بیگانه و ضدانقلاب در جامعه هستیم جانشین فرمانده ناجا: برای برخورد با اراذل و اوباش جدیت داریم / اجرای طرح "نگهبان محله" برای برقراری نظم و امنیت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "امام خامنه‌ای" حجت‌الاسلام سلیمانی را به امامت جمعه کاشان منصوب کردند ۲ روایت نوبخت از تحریم دشمنان علیه ایران/ اجازه فروش نفت را به ما نداده‌اند/ تأخیری در پرداخت حقوق‌ها و یارانه‌ها نداشته‌ایم ۳ غلبه ‌تفکر جهادی و ‌دانش متخصصان ایرانی بر کرونا / دانشجویان کرمانشاهی ماسک‌هایی با بازدهی ۹۹ درصد تولید کردند + فیلم ۴ خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان ۵ سرمایه‌گذاری ۲۲۰۰ هزار میلیارد تومان ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان / راه‌اندازی ۲۴ هزار طرح اشتغالزایی ۶ گزارش ویدئویی| تمدید وعده‌ها برای بهره‌برداری از یک پروژه ملی / بالاخره سوت قطار چه زمانی در اردبیل شنیده می‌شود؟ ۷ پیگیری رسانه‌ای تسنیم نتیجه داد/ قرارگاه خاتم‌الانبیا با واگذاری ۵ طرح شهری در استان مرکزی خدمت‌رسانی می‌کند ۸ خوزستان| ماجرای فروش زمین‌های "منطقه کاردانش" بهبهان با کاربری فضای سبز چیست؟ مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا: از کولبران ‌حمایت می‌کنیم / با اقتدار در مقابل قاچاقچیان، اشرار و معاندین ایستاده‌ا‌یم واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس‌ به عادی‌سازی روابط امارات با اسرائیل / آمریکا برای تضعیف محور مقاومت تلاش می‌کند معاون وزیر نیرو: تا پایان امسال هر ۲۰ روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب و هرماه یک تصفیه‌خانه آب وارد مدار می‌شود خبر خوش معاون وزیر آموزش و پرورش برای ‌دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل / اجرای طرح آموزشی ‌«آبا» برای متقاضیان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین تسخیری را تسلیت گفتند واعظی: نظرات اصلاحی قوای دیگر در طرح فروش نفت مورد توجه قرار می‌گیرد تأیید رساله دکتری بذرپاش توسط دانشگاه علامه طباطبائی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده ناجا مالک اشتر اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان گفت: نگاه پلیس به حجاب و شل حجاب‌ها ارشادی است و مقابل شهروندان نیست. بنا بر این همه شهروندان عزیز پلیس هستند و باید ما را برای اجرای قانون یاری کنند.

سردار رفیعی کیا در نشست طرح نور و تکریم عفاف و حجاب در اراک با تقدیر از همراهی مردم اراک افزود: رعایت حجاب یکی از قوانین ماست، مانند هر قانون دیگری و پلیس برای استقرار قانون تلاش می‌کند.

او با بیان اینکه پلیس امر به معروف را انجام می‌دهد، گفت: پلیس با تمام فشار‌ها و سختی که دشمن زمینه ساز آن است این طرح را اجرا می‌کند.

استاندار مرکزی هم گفت: اسلام با گسستن رنجیر‌ها زمینه آزادی فکر اندیشه انسان و انتخاب راه درست را فراهم می‌کند و زندگی حیوانی بدون حیات فرهنگی، برنامه غرب برای انسان است. یکی از جلوه‌های فرهنگ غرب، برهنگی است که در فرهنگ ما وجود ندارد و دشمن در تلاش برای تزریق آن به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است.

مخلص الائمه افزود: قانونمندی از الزامات جامعه مدنی است و حجاب از سویی دارای سبقه دینی است که باید به آن تمکین نمود.

او الزام اورترین نکته رعایت حجاب را حفظ خانواده دانست و گفت: خانواده شاکله‌ای که در غرب به دلیل بی حجابی از بین رفته است.

استاندار این را هم گفت که تنشی در زمینه‌ای عفاف و حجاب در استان نداریم و افراد بی حجاب دشمن و ضد انقلاب نیستند بلکه دچار غفلت هستند حتی آنان که دستور دارند بی حجاب شوند.

در این نشست از خانواده شهدا و فعالان طرح نور یا همان عفاف و حجاب تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب