Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:09:34 GMT

مسی اروپایی شده؛ او دیگر روح آرژانتینی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۶۲۹

مسی اروپایی شده؛ او دیگر روح آرژانتینی ندارد

خوزه باسوالدو عضو تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1990 لیونل مسی را به یک فوتبالیست ماشینی اروپایی تشبیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست تحقیرآمیز بارسا برابر بایرن با نتیجه 8-2 زبان مسی را نیز بند آورد و او هنوز حاضر به مصاحبه نشده و واکنشی به حذف تلخ تیمش نشان نداده است.

در جمعه شب کابوس وار بارسا تنها لیونل مسی توانست اندکی از توانایی هایش را نشان دهد و در مجموع دیگر بازیکنان نشانی از روزهای خوب شان نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادات از مسی و دیگر بازیکنان بارسا زیاد است و پس از اخراج کیکه ستین و آمدن احتمالی رونالد کومان، باید منتظر تغییرات زیادی در رختکن این تیم نیز باشیم.

 

 

 

 

خوزه په په باسوالدو ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز در مورد مسی گفت:« بارسا به کمک مسی و معجزه وار راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد ولی برابر بایرن نیاز به از خودگذشتگی و تلاش بیشتری داشت.

معتقدم واکنش بازیکنان بارسا به این شکست تحقیرآمیز تا حدی به بی تفاوتی نزدیک بود. ما نسبت به اروپایی ها فوتبال را با حس و حال دیگری بازی می کنیم. مثلا رئال در یک هشتم نهایی حذف شد اما بازیکنان این تیم را چندان نگران و ناراحت از حذف ندیدیم. مسی هم در 12 سالگی آرژانتین را ترک کرد و معتقدم او حالا بیشتر یک بازیکن اروپایی است تا یک فوتبالیست آرژانتینی.»

باسوالدو ادامه داد:« مقصر شکست بارسا در درجه اول کیکه ستین به عنوان مربی بود و سپس بازیکنان. بارسا یک نیمه 4 گل خورده بود و ستین با همان بازیکنان نیمه دوم را شروع کرد. او هرگز نتوانست واکنش مناسبی نشان دهد و تیمش تسلیم محض در زمین بود.»

 

 

 

بارسلونا آرژانتین لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آرژانتین لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا