Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@21:21:56 GMT

معرفی مدیر جدید امور پشتیبانی بانک کارآفرین

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۰۶۵۰

به گزارش اکوفارس، در این مراسم دکتر احمد بهاروندی ضمن تشکر از زحمات شادی هاشمی سرپرست پیشین امور پشتیبانی گفت: مدیریت امور پشتیبانی از واحدهای لجستیکی و زیرساختی بانک است و همکاران ما در این واحد با صداقت و خلوص نیت، تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف بانک به کار می‌گیرند.

وی در ادامه برای مدیر جدید این واحد آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم آقای حبیب‌زاده نیز با همراهی و حمایت مدیران ارشد در این راستا گام‌های مفید و موثر بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این مراسم دکتر فرشاد محمدپور از اظهار داشت: خانم هاشمی در این فرصت چندماهه عملکردی فراتر از انتظارات ما از خود نشان داد و با تعصب و جدیت، امور جاری مدیریت امور پشتیبانی را به بهترین شکل هدایت کرد.

وی همچنین با قدردانی از خدمات هاشمی، برای مدیر جدید پشتیبانی آرزوی موفقیت کرد و گفت: آقای حبیب‌زاده دارای پشتوانه اجرایی قوی هستند و بدون‌شک این مدیریت با حضور ایشان قوی‌تر از گذشته عمل خواهد کرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: انتظار دارم مدیریت امور پشتیبانی ضمن کوتاه کردن فرایندها و تلاش در جهت تسریع امور تا حصول نتیجه مطلوب، استفاده از سیستم‌های مکانیزه را نیز در صدر برنامه‌های خود قرار دهد.

شادی هاشمی سرپرست پیشین مدیریت امور پشتیبانی نیز از حسن اعتماد مدیران ارشد جهت سپردن مسئولیت سرپرستی امور پشتیبانی قدردانی کرد و گفت: برای آقای حبیب‌زاده در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم. بنده و همکارانم در مدیریت امور پشتیبانی، از هیچ کمک و همراهی برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های بانک فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه این مراسم، بابک حبیب‌زاده مدیر جدید امور پشتیبانی بانک کارآفرین ضمن تشکر از اعتماد مدیرعامل و مدیران ارشد اظهار داشت: ان‌شاءالله با همراهی همکاران در مدیریت امور پشتیبانی و سایر واحدها، با شعار سلامت، سرعت و دقت، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های بانک گام برخواهیم داشت. بدون‌شک تجربیات مدیران ارشد راهگشای بنده در مدیریت امور پشتیبانی بانک کارآفرین خواهد بود.

در پایان این جلسه حکم مدیر امور پشتیبانی بانک کارآفرین توسط دکتر احمد بهاروندی به وی اعطا شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مدیریت امور پشتیبانی مدیران ارشد مدیر جدید حبیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان

به گزارش همشهری‌آنلاین، «گیر پدرسون» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴٠۳) با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در رابطه با آخرین تحولات سوریه از جمله لزوم اتخاذ رهیافت های جدید جهت کمک به بهبود وضعیت انسانی، مبارزه با تروریسم و همچنین استمرار فرآیند سیاسی سوریه گفتگو و تبادل نظر کردند.

خاجی در ادامه این گفتگوها، با ابراز نگرانی از بحران انسانی سوریه اظهار داشت، جنایات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و همچنین تجاوزات مستمر این رژیم به سوریه و لبنان تمامی معادلات منطقه را در بحران فرو برده است و روند پیشرفت تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است.

کد خبر 848421 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه سازمان ملل

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • وحید شمسایی: کار سخت، آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • شمسایی: کار سخت آدم‌های بزرگ، مدیریت و پشتیبانی می‌طلبد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی