Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان از برگزاری نهمین ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: تاپایان شیوع ویروس کرونا ملاقات‌های مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد. تاریخ انتشار: 17:36 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۱۲۰

خبرگزاری میزان - مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان از برگزاری نهمین ملاقات مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد و گفت: تاپایان شیوع ویروس کرونا ملاقات‌های مردمی رییس کل دادگستری استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بصیریان اظهار داشت: نهمین ملاقات مردمی ویدئو کنفرانسی نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان با شهروندان شهرستان‌های بم و بروات روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: شهروندان این شهرستان‌ها می‌توانند جهت شرکت در برنامه ملاقات مردمی به سایت دادگستری کرمان به نشانی http://dadgostari-kr.ir/ مراجعه و از طریق درگاه ملاقات مردمی اقدام به ثبت نام نمایند

این مسئول با بیان اینکه ظرفیت ملاقات مردمی ۲۰ نفر است و پس از تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام در سایت وجود ندارد، گفت: شهروندان بایستی برای انجام ملاقات مردمی راس ساعت مقرر در محل دفتر رییس حوزه قضائی شهرستان‌های مذکور حضور یابند و در دفتر رییس دادگستری شهرستان مشکلات حقوقی و قضایی خود را با دکتر موحد، عالی‌ترین مقام قضائی استان در میان بگذارند تا به درخواست‌های شهروندان رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: سامانه معرفی و انتخاب وکلای معاضدتی و تسخیری در استان کرمان راه اندازی می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کرمان دیدار مردمی ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری

رئیس کل دادگستری استان مازندران از بررسی ۵۳ فقره پرونده در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی این استان مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، امروز_چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به ملاقات مردمی در این هفته با حضور مسئولان قضائی اظهار کرد: در این ملاقات و دیدار مردمی ۵۳ مورد از پرونده متقاضیان در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید مورد بررسی و پاسخ داده شد.

وی افزود: این پرونده‌ها در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: برگزاری دیدارهای مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضائی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مدنظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی با تاکید بر اینکه این دیدارها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد، خاطرنشان کرد: مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصاً وارد میدان شده است و این موضوع افزایش رضایت‌مندی مردم از قوه قضائیه را به همراه دارد.

کد خبر 749716

دیگر خبرها

  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • (ویدئو) روایت پردیس پورعابدینی از سکانس خجالت‌آور ملاقات شرعی در گناه فرشته
  • تاکید سخنگوی قوه قضائیه بر تسریع پیگیری و حل پرونده‌های مردمی
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی