Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی مقدم رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: فعالیت هیئت‌های مذهبی در سطح استان برای برگزاری آیین‌های سوگواری ماه‌های محرم و صفر تنها با ثبت نام در سامانه بیرق امکانپذیر خواهد بود.

او افزود: این اقدام با هدف پیشگیری از انتقال ویروس همه‌گیر کرونا با اخذ مجوز بهداشتی و ابلاغ پروتکل‌های لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی مقدم با  بیان اینکه کار ثبت‌نام هیئت‌های مذهبی در سطح استان به منظور فعالیت در ایام محرم، از این هفته  آغاز شده است. اظهار کرد: بر این اساس هیئت‌های مذهبی  ملزم به مراجعه به پایگاه اینترنتی بیرق یا سامانه جامع خدمات هیئت‌های مذهبی و مراکز فرهنگی به منظور ثبت‌نام و اعلام مشخصات و فعالیت هایشان هستند.

بیشتر بخوانید

فعالیت ۱۳۰۰ هیئت مذهبی در خراسان جنوبی/دسته‌روی هیئت‌ها ممنوع است

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی خراسان جنوبی  بابیان اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت عزاداران حسینی در ایام محرم لازم است گفت: دریافت گواهینامه سلامت و فعالیت نظارتی سلامت یاران حسینی برای هیئت‌های مذهبی به منظور ثبت‌نام در سامانه بیرق ضروری است.

او در پایان افزود: اگر برخی هیئت‌های مذهبی برای ثبت‌نام در سامانه بیرق با هرگونه مشکلی مواجه شدند می‌توانند به ادارات سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیرجند و دیگر شهرستان‌های این استان مراجعه کنند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایام محرم هئیت مذهبی ویروس کرونا هیئت های مذهبی سامانه بیرق خراسان جنوبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها

آفتاب‌‌نیوز :

فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی صادره در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح اغلب استان‌های کشور از روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۴ اردیبهشت، احتمال وقوع بارش‌های رگباری شدید و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

به گزارش شبکه خبری آب ایران، وی افزود: براین اساس، ضروری است از حضور و فعالیت در بستر و حاشیه رودخانه‌های استان‌های غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور اجتناب شود.

سخنگوی صنعت آب کشور بیان داشت: مناطق تحت پوشش سامانه بارشی موضوع هشدارهای هواشناسی اخیر به‌طور عمده عبارتند از استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، لرستان، کرمان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی است.

وی خاطرنشان کرد: البته احتمال فعالیت سامانه در استان‌های همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، گیلان، مازندران و قم نیز وجود دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاره، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

قاسم‌زاده تأکید کرد: با توجه به تقارن ایام بارشی با تعطیلات پیش‌رو و احتمال مسافرت هموطنان عزیز در سطح کشور، لذا توجه ویژه به هشدارهای سازمان هواشناسی کشور و رصد وضعیت بارشی مقصد سفرها و اجتناب از ورود به بستر و حاشیه رودخانه‌ها ضروری است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل