Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:29:29 GMT

برگزاری جلسه توسعه‌ای فدراسیون جهانی تنیس و فدراسیون ایران

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۳۵۳

برگزاری جلسه توسعه‌ای فدراسیون جهانی تنیس و فدراسیون ایران

‍‍‍‍‍‍

جلسه توسعه‌ای فدراسیون جهانی تنیس و فدراسیون ایران با حضور نمایندگان داخلی و بین‌المللی برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، جلسه فدراسیون جهانی تنیس و ایران با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون، فرزین ضیاء آذری سرپرست دبیری، سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی، غلامرضا نباتچیان بازرس،  سید امیرحسین موسوی رئیس کمیته مسابقات، سید عادل برقعی رئیس کمیته بین الملل، بهشته دادگر رئیس کمیته استعدادیابی، سامان ایزد مهر دبیر کمیته استعدادیابی ، پیمان والی نیا دبیر کمیته همگانی و فربد فهمی دبیر کمیته آموزش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه نماینده فدراسیون جهانی تنیس اطلاعات مختلفی را در خصوص برنامه ها و پروژه‌های فدراسیون جهانی ویژه کشورهای عضو ارائه کرد و سپس برنامه‌های مختلفی در حوزه های امکانات ، مسابقات ، داوران ، همگانی ، مربیان و قهرمانی که فدراسیون تنیس ایران می‌تواند با حمایت فدراسیون جهانی به انجام برساند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مقرر شد کلیه برنامه های مربوط به این 6 حوزه ظرف 10 روز آینده در فدراسیون کشورمان جمع بندی و جهت تایید و کمک حمایت های لازم برای اجرا در 4 ماه پایانی سال 2020 به فدراسیون جهانی تنیس ارسال شود.

چراغی: برای پیشرفت باید در 40 هفته از سال در مسابقات بین المللی باشیم/ مربیان تنیس بازیکن پروری نمی‌کنند

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس بیشتر بخوانید... ادامه انصراف‌ها از تنیس آزاد آمریکا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ادامه انصراف‌ها از تنیس آزاد آمریکا واژه های کاربردی مرتبط تنیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ خبر بد برای استقلال و مجیدی/ کریمی و چشمی مصدوم شدند ۲ مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ ۳ بیانیه تند باشگاه مس کرمان پس از بازماندن از صعود به لیگ برتر ۴ در انتظار اشد مجازات برای مقصران قرارداد ویلموتس و بی‌سوادان ۵ مهاجم پیشین استقلال به فنرباغچه پیوست ۶ دیاباته: رفتن استراماچونی یک مشت محکم به من بود/شاید برای ایران بازی کردم/ علیپور «داداشم» است! ۷ رأی فیفا صادر شد؛ محکومیت سنگین و تاریخی فدراسیون فوتبال در ماجرای ویلموتس ۸ اولین خرید بارسلونا در صورت ورود کومان به عنوان سرمربی مهمترین اخبار ورزشی در انتظار اشد مجازات برای مقصران قرارداد ویلموتس و بی‌سوادان مایلی‌کهن: در مرام من نیست به فردی که افتاده لگد بزنم/ پرسپولیس نبود، آن بازیکن الان کجا بود؟ بنکس: قدرت بدنی و هوش بالای تاکتیکی، مشخصه بازیکنان ایرانی است/ کریمی و اسفندیار را از مسابقات جوانان جهان زیر نظر داشتم خبر بد برای استقلال و مجیدی/ کریمی و چشمی مصدوم شدند مهمترین اخبار تسنیم اختصاصی| گزارش ۱۳ بندی سفیر آمریکا از دیدار با مصدق در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ + عکس روحانی: نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود ۲۸ مرداد در گفتگو با مکّی: برنامه‌ی کودتا علیه مصدق از ۱۳۳۰ کلید خورد/ آیا جریان مذهبی در کودتا نقش داشت؟ ۸ دلیل اصلی ریزش بورس/ نباید با اعتماد مردم بازی کرد لبنان| میشل‌عون: حزب‌الله هیچ انبار تسلیحاتی در بندر بیروت ندارد/ ایستادگی مقابل تجاوزات اسرائیل وظیفه هر لبنانی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس فدراسیون جهانی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم

سرمربی تیم تنیس زیر ۱۲ سال ایران بانوان در غرب آسیا گفت: تیم ایران پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد. - اخبار ورزشی -

هنگامه عزیزی پس از قهرمانی شاگردانش در مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: تیم دختران تنیس ایران با سه ورزشکار در مسابقات غرب آسیا شرکت کرد و حضور موفقی داشت.

وی افزود: تیم زیر 12 سال کشورمان حریفان خود را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد و سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس نوجوانان درخصوص برنامه ریزی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: اردوهای تدارکاتی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درنظر گرفته‌ایم همچنین تیم ملی در مسابقات تور جهانی ایران و کشورهای دیگر شرکت می‌کند.

عزیزی یادآور شد: تنیسورهای ایران در بخش تیمی سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌اند و پتانسیل کسب مقام را دارند اما باید روی آنها سرمایه گذاری شود.

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از 12 سال غرب آسیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال