Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:31:43 GMT

صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۱۶۶۷

صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از اسکای نیوز، رسانه‌های خبری از صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت، پس از انفجار سهمگین اخیر در این شهر خبر دادند.

شبکه اسکای نیوز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: حکم بازداشت «حسن قریطم» مدیر بندر بیروت چپس از بازجویی از وی در چارچوب تحقیقات جاری در خصوص انفجار این بندر صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور حکم بازداشت برای مدیر بندر بیروت، تنها یک روز پس از صدور حکم بازداشت برای «بدری ضاهر» مدیرکل گمرک لبنان، انجام می‌شود.
قاضی فادی صوان، دیروز برای برآورد خسارت‌های حاصل شده از انفجار بیروت، به مکان حادثه رفت. وی در جریان این بازدید، از حسن قریطم، مدیرکل بندر بیروت نیز بازجویی و در نهایت حکم بازداشت او را صادر کرد.

بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت دیروز دوشنبه در جریان رسیدگی به پرونده انفجار بیروت، از بدری ضاهر در حضور منیف حمدان و جورج خوری وکلای مدافع وی بازجویی و در پایان حکم جلب او را صادر کرد.

این در حالی است که شمار افراد بازداشت شده در ارتباط با پرونده انفجار بیروت به بیش از ۲۰ نفر رسیده است.
به دنبال انفجار مهیب بندر بیروت، دستگاه قضایی لبنان برای مشخص شدن ابعاد این پرونده تحقیقاتی آغاز کرده است و در حال بازجویی از مسئولان و مقامات مختلف این کشور است.

گفتنی است انفجار بندر بیروت که در تاریخ ۱۴ مرداد به وقوع پیوست، تاکنون ۱۷۷ کشته و بیش از هفت هزار زخمی بر جا گذاشته و ده‌ها نفر نیز در پی آن مفقود شده‌اند.

فرانسه و آمریکا از جمله کشور‌هایی هستند که تصمیم داشته اند تیمی تحقیقاتی را برای رسیدگی به پرونده انفجار بیروت به لبنان اعزام کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت صدور حکم بازداشت مدیر بندر بیروت پرونده انفجار انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره بدون اشاره به زمان تشکیل جلسه امنیتی این رژیم اعلام کرد که سناریوهای صدور قرار بازداشت بین‌المللی در مورد نتانیاهو به همراه یوآو گالانت وزیر جنگ و هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک اسرائیل از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری را بررسی کرده است.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • بررسی مخفیانه قرار بازداشت تتانیاهو توسط دادگاه لاهه
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد