Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت حکم بازداشت مدیرکل این بندر را نیز صادر کرد. تاریخ انتشار: 19:27 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۱۴۶

خبرگزاری میزان - طبق گزارش شبکه خبری الجزیره، شمار بازداشت‌شدگان پیرامون پرونده انفجار بیروت به بیش از ۲۰ نفر رسیده است که در این میان می‌توان گفت یک روز پس از صدور حکم بازداشت بدری ضاهر مدیرکل گمرک لبنان، حکم بازداشت حسن قریطم مدیرکل بندر بیروت نیز صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: «میشل عون» ادعا‌ی ارتباط حزب الله با انفجار بیروت را رد کرد

گفتنی است، قاضی فادی صوان بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت امروز سه‌شنبه در حالی حکم بازداشت مدیرکل این بندر را صادر کرده است که دیروز برای برآورد خسارت‌های وارده از انفجار بیروت، به محل وقوع انفجار رفته است و در جریان این بازدید از حسن قریطم مدیرکل بندر بیروت نیز بازجویی و در نهایت حکم بازداشت وی را صادر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انفجار بیروت لبنان پرونده انفجار انفجار بیروت حکم بازداشت بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...

به گزارش همشهری‌آنلاین، وب‌سایت «آکسیوس» به نقل از ۲ مقام ارشد آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرد که مقامات اسرائیل به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هشدار دادند که اگر دادگاه بین‌المللی کیفری (لاهه) حکم بازداشت سران و مقامات ارشد اسرائیل را صادر کند، تل‌آویو سلسله پاسخ‌هایی را علیه تشکیلات خودگردان فلسطین آغاز خواهد کرد که به فروپاشی آن منجر شود.

در روزهای اخیر گزارش‌هایی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر، هرزی هالوی رئیس ستاد ارتش و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو مدعی شده که اگر حکم بازداشت صادر شود، «رسوایی در مقیاس تاریخی» خواهد بود.

به نوشته آکسیوس «یکی از اقدامات احتمالی (اسرائیل) می‌تواند ورشکستگی تشکیلات خودگردان از طریق مسدودکردن انتقال درآمدهای مالیاتی باشد؛ تشکیلات خودگردان اداره کرانه باختری اشغالی را بر عهده دارد.

رژیم صهیونیستی از طرف فلسطینی‌ها مالیات جمع‌آوری می‌کند و براساس توافقنامه اسلو در سال ۱۹۹۴ ماهانه به تشکیلات خودگردان انتقال می‌دهد.

کد خبر 848907 منبع: مهر برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو دادگاه لاهه اسرائیل خبر ویژه آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی درباره حکم دادگاه لاهه
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان