Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جامعه روحانیت مبارز، مرحوم حضرت آیت الله محمدعلی تسخیری را پرچمدار وحدت و منادی تقریب مذاهب اسلامی دانست. تاریخ انتشار: 19:36 - 28 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۸۱۵۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با تجلیل از مقام شامخ روحانی وارسته و عالم ربانی مرحوم حضرت آیت الله محمدعلی تسخیری ایشان را پرچمدار وحدت و منادی تقریب مذاهب اسلامی دانست و افزود: از ارتحال و فقدان این شخصیت ممتاز و کم نظیر متاثر و متالم هستیم و واقعا خلا حضور ایشان در این مسیر احساس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله تسخیری گفت: ایشان بحث‌ها و نظرات جالب و راهگشایی در مسیر وحدت و همگرایی در جهان اسلام و نزدیکی نخبگان و شخصیت‌های برجسته اهل سنت با جهان تشیع ایفا نموده اند و امیدواریم که راه و کاری که ایشان آغاز کرده بودند بدون وقفه و انشاالله با قوت و قدرت بیشتری ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز به دنبال ارتحال آیت‌الله تسخیری

رییس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه در میان اهل سنت و شخصیت‌های بزرگ جهان اسلام ایشان را به عنوان «شیخ محمدعلی تسخیری» می‌شناختند، افزود: مرحوم تسخیری یک تنه کار چندین سازمان و تشکیلات را در ایجاد وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی انجام داد و با حضور در مجامع و سمینار‌ها و کنفرانس‌ها و ارائه سخنرانی‌های پرشور و عالمانه و صادقانه بر قلوب نخبگان و چهره‌های ممتاز مذاهب تاثیر گذاشت و آن‌ها را جلب و جذب کرد و این رمز موفقیت این عالم فقید سعید بوده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله تسخیری جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبارز مذاهب اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند