Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:30:54 GMT

آخرین تلاش های ستاره آبی ها برای ماندن

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۷۰۷

آخرین تلاش های ستاره آبی ها برای ماندن

کاپیتان پیکان در آخرین تلاش خود برای حفظ این تیم در لیگ برتر، امیدوار به مهار مهاجم قدرتمند سپاهان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهران موسوی که در این فصل توانسته نمایش موفقی از خود در ترکیب این تیم به جا بگذارد، در هفته گذشته توانست شیخ دیاباته را در دستیابی به دروازه تیمش مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم گلزن استقلال که در کورس برای آقای گلی قرار داشت، امیدوار بود با تکیه بر آمار گل‌های این تیم طی فصل، جایگاه خود در صدر را تثبیت و به گل دست یابد. با این حال خط دفاعی پیکان با رهبری مهران موسوی توانست عملکرد موفقی برای مهار وی به جا بگذارد.

اکنون عبدالله ویسی امیدوار است شاگردان در خط دفاعی در هفته پایانی مقابل سپاهان نیز نمایش خوبی از خود به جا بگذارند و مطمئنا نبرد اصلی میان مهران موسوی و کی روش استنلی خواهد بود. مدافع و مهاجم بلند قامت دو تیم احتمالا سرنوشت این بازی و بقا و دستیابی به سهمیه را برای تیم خود رقم خواهند زد و باید دید کدامیک در دستیابی به هدف خود موفق عمل خواهند کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پیکان مهران موسوی پیکان مهران موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد