Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:14:34 GMT

مردم تخلفات هیئت‌های مذهبی را گزارش دهند

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۰۴۲۳۸

مردم تخلفات هیئت‌های مذهبی را گزارش دهند

حجت‌الاسلام موسوی از اعلام سامانه پیامکی جهت رصد تخلفات هیئات مذهبی، انتقادات و پیشنهادات در ماه محرم خبر داد و گفت: عموم عاشقان و عزاداران می‌توانند با ارسال گزارشات خود ما را در اجرای هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی در مراسم محرم یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام سیدعابدین موسوی» صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ مرداد) در همایش عاشورائیان شهرستان بندرماهشهر در جمع مبلغین، خطبا، مداحان، مسئولان هیئات مذهبی، مساجد و تکایا به مناسبت فرارسیدن ایام محرم به بیان شرایط و ضوابط برگزاری مراسمات محرم ۱۳۹۹در سطح شهرستان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر افزود: از تمام مسئولان هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها درخواست می‌کنیم ضمن ثبت‌نام در سامانه بیرق اقدام به اخذ مجوز و امضای تعهدنامه برای اقامه عزاداری کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتظار می‌رود که تابع ضوابط ابلاغی ستاد کرونا باشند.

 

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان بوده و به صورت مستمر در نقاط مختلف شهرستان در حسینیه‌ها و هیئات مذهبی در خلال برنامه‌ها حضور پیدا کرده و ناظر بر اجرای منظم و دقیق شیوه‌نامه خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: همچنین از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان همچون فرمانداری و شرکت‌های پتروشیمی انتظار می‌رود که در اجرای هر چه بهتر مراسمات فعال بوده و در تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی و آب معدنی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در جهت رصد تخلفات هیئات مذهبی، انتقادات و پیشنهادات سامانه پیامکی اعلام خواهد شد که عموم عاشقان و عزاداران می‌توانند با ارسال گزارشات خود ما را در اجرای هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی یاری کنند.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر یاد آور شد: امسال می‌توانیم به‌جای پذیرایی، سقای هیئات مذهبی شویم و نذورات را به سمت تهیه آب، ماسک و اقلام بهداشتی برده و به هیئات کمک کتیم.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره ویژه تبلیغات شهرستان بندرماهشهر ماه محرم الحرام هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۰۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به شناسایی یک محموله بزرگ غیربهداشتی تخم‌مرغ در این استان گفت: این محموله شامل ۴۰۰ کارتن معادل ۴۹۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و بدون موازین بهداشتی توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حمزه آقاپور گفت: با ورود دامپزشکی مازندران ‌و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری و با همکاری اطلاعات سپاه مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان شناسایی و کشف شد.

وی افزود: دو خودرو ایسوزو که به حمل تخم‌مرغ‌های غیربهداشتی بدون هویت و بدون رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام می‌کردند، در شهرستان ساری توقیف شده و برای رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی، محموله‌هایشان به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی گفت: از این دو خودرو 400 کارتن معادل 4900 کیلوگرم تخم‌مرغ، بدون نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط توقیف شد. در این محموله‌ها اطلاعاتی همچون تاریخ تولید و انقضا درج نشده و جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای، حمل و نقل غیربهداشتی و نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو صورت گرفته بود.

مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: شهروندان از خریداری تخم مرغ شکسته، کثیف، ترک خورده یا نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آن‌را به یخچال منتقل کنند.

وی افزود: تخم مرغ ها باید نشانه و تاریخ داشته باشند و تخم مرغ بسته بندی شده را با بسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: این اداره کل از طریق سامانه 1512 آماده دریافت شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟