Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@13:11:52 GMT

هانسی فلیک: باید مثل بازی مقابل بارسلونا باشیم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۱۲۷۴۰

هانسی فلیک: باید مثل بازی مقابل بارسلونا باشیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد کار تیمش مقابل لیون آسان نخواهد بود.

به گزارش "ورززش سه"، بعد از کسب پیروزی بزرگ و تاریخی مقابل بارسلونا، بایرن مونیخ فردا شب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف لیون خواهد رفت. هانسی فلیک، سرمربی موفق بایرن در ماه های اخیر در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شده و ابراز امیدواری کرد تیمش نمایشی هماند مسابقه قبلی برابر بارسلونا مقابل لیون ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هانسی فلیک گفت: "تمام 27 بازیکن بایرن مونیخ برای بازی فردا شب مقابل لیون اماده خواهند بود. ما به خوبی لیون را آنالیز کرده ایم و از کیفیت این تیم آگاهی داریم. لیون تیمی باکیفیت و از نظر دفاعی فشرده محسوب می شود که البته بازیکنان بزرگی در بخش هجومی نیز در اختیار دارد. هدف ما رسیدن به فینال است و در این مسیر باید لیون را مغلوب کنیم، گرچه می دانیم کار آسانی پیش روی ما نخواهد بود.

 

 

من به شدت تحت تاثیر عملکرد تیمی قرار گرفته ام، فضای بسیار خوبی بر تیم حاکم است و کیفیت بالایی داریم. من کاملا آرام هستم، زیرا می دانم تیم کاملا متمرکز بوده و اهداف بزرگی در سر دارد. باید در دیدار مقابل لیون نیز مثل بازی مقابل بارسلونا باشیم و هیچ چیزی جز عملکردی 100 درصدی کافی نخواهد بود.

 

شرایط بازیکنان؟ بنجامین پاوارد در حال حاضر تمرینات خود را پیگیری کرده و در شرایط خوبی قرار دارد. ما خوشحالیم که پاوارد اینجا حضور دارد، البته او نمی تواند در بین 11 بازیکن اصلی برای بازی فردا شب قرار گیرد، اما نام او ممکن است در لیست قرار داشته باشد. ایوان پریشیچ همانند همه بازیکنانی که در ترکیب ابتدایی مقابل بارسلونا قرار گرفتند عملکرد خوبی داشت، اما ما شرایط آخرین تمرین را ارزیابی کرده و در ادامه در مورد ترکیب اصلی تصمیم خواهیم گرفت.

 

لئون گورتزکا بازیکنی کامل و آماده در زمین است. او بعد از دوران تعطیلی آماده و بااعتماد به نفس به ترکیب تیم بازگشت، گورتزکا در زمین حریفان را می تواند تحت فشار قرار داده و بارها توپربایی کند که این اهمیت زیادی برای ما دارد. من از روند پیشرفت گورتزکا بسیار خوشحالم."

بایرن مونیخ هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانس فلیک مقابل بارسلونا بایرن مونیخ هانسی فلیک مقابل لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند

ژیرونا حداقل در فصل جاری، خود را به عنوان تیم برتر ایالت کاتالونیا معرفی کرد.

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 تیم شگفتی ساز ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود.

به نقل از اوپتا؛ بارسلونا تا قبل از فصل جاری و 2 بار مغلوب شدن مقابل ژیرونا با نتیجه 4-2، طی 69 سال اخیر هرگز چنین باخت های سنگینی را مقابل یک تیم از ایالت کاتالونیا تجربه نکرده بود. بارسلونا در سال 1953 در خانه خود مقابل اسپانیول با نتیجه 4-1 مغلوب شده بود. همچنین برای ششمین بار در تاریخ بارسلونا است که آنها در دو بازی مقابل رقیبی مشخص در طول یک فصل از لالیگا +4 گل دریافت می کنند:

فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1929/30 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اسپانیول +4 گل دریافت کرد فصل 1940/41 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید +4 گل دریافت کرد فصل 1941/42 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل والنسیا +4 گل دریافت کرد فصل 1997/98 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سالامانکا +4 گل دریافت کرد فصل 2023/24 | بارسلونا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل ژیرونا +4 گل دریافت کرد

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ژیرونا ششمین تیم تاریخ لالیگا که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل بارسلونا +4 گل می‌زند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • کارلو آنچلوتی: کورتوا مقابل کادیز بازی می کند و لونین مقابل بایرن مونیخ
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!