Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  مجله فوربس به نقل از کارشناسان و با نزدیک شدن به کنوانسیون ریاست جمهوری جمهوریخواهان می‌نویسد، هنوز دونالد ترامپ برای روکردن برگ معاون اول جدید فرصت دارد.  

به گفته کارشناسان، ترامپ می‌تواند با جایگزین کردن هیلی به جای پنس بازی انتخاباتی را تغییر دهد و همچنین می‌تواند برای اولین بار در تاریخ آمریکا یک زن را به عنوان معاون اول رییس جمهوری انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه مارس (اسفند) شبکه سی ان ان پیش بینی کرد که در جولای (تیر) سال جاری دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با کنار گذاشتن مایک پنس، نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل را جایگزین وی می‌کند.  

"پال بگالا" مشاور بیل کلینتون رییس جمهوری اسبق آمریکا در آن زمان گفت: رخ دادن این اتفاق پیش بینی نیست بلکه حتما ترامپ این کار را خواهد کرد.   

جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا، هفته گذشته به طور رسمی اعلام کرد کامالا هریس را برای معاون اولی خود در این دور از رقابت‌ها برگزیده است که در همان دقایق نخستین، مورد استقبال طیف‌های گسترده‌ای از شخصیت‌های دموکرات قرار گرفت.  

نیکی هیلی و کاملا هریس شباهت‌هایی با هم دارند از جمله این که والدین هر دو ریشه‌های هندی دارند. نیکی هیلی در ۲۰ ژانویه ۱۹۷۲ در بامبرگ، کارولینای جنوبی در یک خانواده هند متولد شد.

والدینش مهاجرانی از پنجاب، هند بودند. کامالا هریس متولد سال ۱۹۶۴ از کالیفرنیا است. مادر او مهاجری از هند و پدر او اهل جامائیکا بودند.  

هیلی نخستین فرماندار زن کارولینای جنوبی از منتقدان برجسته ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ بود. ترامپ در ژانویه سال ۲۰۱۷ (دی ۹۵)، وی را به عنوان سفیر خود در سازمان ملل متحد منصوب کرد و هیلی تا پایان سال ۲۰۱۸ مشغول خدمت در این سمت بود. 

برچسب‌ها کامالا هریس انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا نیکی هیلی مایک پنس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کامالا هریس انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا نیکی هیلی مایک پنس کامالا هریس انتخابات ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا نیکی هیلی مایک پنس نیکی هیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدعلی باشه‌آهنگر، حامد بهداد، ابوالفضل جلیلی، نیکی کریمی، محمود کلاری، رضا کیانیان و محمدحسین لطیفی، ۱۶ فیلم سینمایی نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را داوری می‌کنند.

اسامی فیلم‌های سینمایی به این شرح است: «۷۶۰۰» از بهروز باقری، «احمد» از امیرعباس ربیعی، «آپاراتچی» از قربانعلی طاهرفر، «آسمان غرب» از محمد عسگری، «آفتاب گرگ و میش» از محسن دانشور بیری، «بی‌تار» از جمیل رستمی، «پدران» از سالم صلواتی، «خورشید آن ماه» از ستاره اسکندری، «سون‌سوز» از رضا جمالی، «شوماه» از مژگان بیات، «عروسک» از اصغر یوسفی‌نژاد، «عزیز» از مجید توکلی، «کاژه» از مجتبی سعیدزاده، «مسخ نرگس» از حامد علیزاده، «میرو» از حسین ریگی و «نوروز» از سهیل موفق.

نخستین دوره جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر و بنیاد ایران‌شناسی با شعار «اقوام، ریشه ایران‌زمین» ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

بخش اصلی جشنواره شامل فیلم‌های داستانی سینمایی و کوتاه، مستند، انیمیشن، فیلمنامه و نماهنگ منطبق با موضوع جشنواره است که گستره زیست‌بوم، آیین‌های فرهنگی و مذهبی، سبک زندگی، آداب و رسوم و سنن اقوام ایرانی، تاریخ اقوام، میراث فرهنگی ملموس و ناملموس و ظرفیت‌های گردشگری را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند