Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد پاکروان آتش نشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش ترک خوردن دیوار‌های یک ساختمان قدیمی با احتمال ریزش اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل زارش شده واقع در کوچه میرزکیان کوچه شهید عزیزیان اعزام نمود و به محض مستقر شدن نیرو‌های آتش نشانی در محل، پیرمردی که در این خانه سکونت داشت از منزل خارج و هشدار‌های لازم به ساکنان و رهگذران داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکروان تصریح کرد: با حضور نیرو‌های عملیاتی برق و گاز سریعا اقدام به قطع اشتراک‌های این کوچه نموده و ساعتی پس از انجام ایمنی‌های لازم، ساختمان فرو ریخت که به کسی آسیبی نرسید و با حضور نیرو‌های خدمات شهرداری منطقه در محل بقایای ساختمان که احتمال ریزش داشت تخریب و مسیر رفت و آمد ایمن شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش ساختمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چیست؟
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد