Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عکاشه، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک که موفق شد در بازی هفته پایانی مقابل داماش گیلان، تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند، در گفت و گو خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با در خصوص صعود تیمش به لیگ برتر اظهار داشت‌: بازی حساسی برابر داماش گیلان داشتیم و علاوه بر کسب ۳ امتیاز، باید گل های زیادی می زدیم تا بدون استرس به لیگ برتر صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانستیم با گل های بیشتری داماش را شکست دهیم اما توپ هایمان گل نشد و خوشحالم که با همان یک گل توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم. خدا را شکر می کنم که گل برتری تیمم را وارد دروازه حریف کردم و آلومینیوم با این گل به لیگ برتر صعود کرد. با لطف خدا موفق به گلزنی شدم و این گل نتیجه تلاش های تمام اعضای تیم و کادرفنی بود. 

عکاشه در ادامه گفت: خوشحالم که با پیروزی برابر داماش توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم و به انتظار ۱۸ ساله مردم اراک پایان دهیم. حس بسیار خوبی دارم و با لطف خدا و امام زمان توانستیم این اتفاق زیبا را رقم بزنیم. 

بازیکن آلومینیوم درباره حضور هواداران این تیم در اطراف ورزشگاه گفت: باید از تمام مردم اراک و هواداران تیممان که به اطراف ورزشگاه آمدند و در گرما و سرما، همیشه پشت تیم بودند و به ما روحیه دادند تشکر کنم. خوشحالی هواداران پس از صعود به لیگ برتر قابل وصف نیست و خوشحالم که توانستیم آن ها را شاد کنیم. 

او افزود: نیم فصل اول در سپاهان بودم و به خاطر ترافیکی که در پُست من وجود داشت، فرصت بازی به دست نیاوردم و نیم فصل دوم همراه با خطیبی به آلومینیوم آمدم. در آن مقطع آلومینیوم در رده هفتم بود، اما با تدابیر خطیبی و زحمات مسئولان باشگاه و اعضای تیم، توانستیم خودمان را در جدول بالا بکشیم و به لیگ برتر صعود کنیم. خطیبی در آلومینیوم همدلی ایجاد کرد و بازیکنان با همدلی تیم را به لیگ برتر رساندند. از کار در کنار مربی خوبی مانند خطیبی خوشحالم و بايد از امیر قلعه نویی که در نیم فصل اول افتخار کار با او را داشتم تشکر کنم. 

عکاشه در واکنش به این که بیشتر تیم هایی که به لیگ برتر صعود می کنند، پس از یک فصل حضور در این مسابقات به لیگ یک باز می گردند گفت: آلومینیوم از لحاظ امکاناتی سخت افزاری جزو ۵، ۶ باشگاه برتر ایران است. این تیم می تواند با برطرف کردن نقاط ضعف خود در کنار برنامه ریزی بلند مدت، سال ها در لیگ برتر حضور داشته باشد. آلومینیوم این توانایی را دارد که ظرف چند سال آینده به یکی از تیم های مدعی لیگ برتر تبديل شود و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند. 

بازیکن او درباره قراردادش با آلومینیوم و این که فصل آینده در این تیم می ماند یا به سپاهان برمی گردد گفت: ۲ سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و قرضی به آلومینیوم آمدم. قراردادم با آلومینیوم نیم فصل بود و فصل آینده باید به سپاهان برگردم. در حال حاضر بازیکن سپاهان هستم و باید ببينيم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه آلومینیوم اراک لیگ برتر فوتبال لیگ برتر صعود کنیم نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم

تیم فوتبال ایپسویچ تاون در هفته چهل و ششم چمپیونشیپ  میزبان هادرزفیلد بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و پس از ۲۲ سال صعود خود را به لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پس از سوت پایان بازی توسط داور هواداران ایپسویچ تاون که سال‌ها منتظر این روز بودند از شدت هیجان و خوشحالی وارد زمین بازی شدند و به جشن و شادی پرداختند تا یک روز ماندگار در تاریخ این تیم ثبت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این لسترسیتی موفق شده بود صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

لسترسیتی و ایپسویچ تاون به ترتیب با ۹۷ و ۹۶ در رده‌های اول و دوم چمپیونشیپ قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)