Web Analytics Made Easy - Statcounter

وهاب عزیزی فعال سیاسی و تحلیلگر اصولگرا در واکنش به اظهارات اخیر حدادعادل گفت: اگر آقای حدادعادل سکوت می‌کرد بهتر بود، دفاع ضعیف ایشان در خصوص مصاحبه تلویزیونی آقای فتاح که گفته بود بخشی از املاک بنیاد مستضعفان در اختیار مدرسه فرهنگ با مسئولیت حدادعادل است، به جای اینکه رفع اتهام و شبهه کند، بر دامنه سوءظن‌ها افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه بخوانید؛

پاسخ تند حدادعادل به فتاح: حالا شما فرشته نجات شده‌اید؟ /پسر خود شما در این مدرسه تحصیل نکرد؟ /فرزندم ماهی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد

وی ادامه داد: حدادعادل با پناه بردن به دامن مقام معظم رهبری و انتصاب تصرف املاک به دستور معظم له، سعی کرد که خود را از اتهام پاک کند. این حرکت ناشیانه حدادعادل ظلم در حق رهبری و کسانی است که با حجت قرار دادن حرف‌های حدادعادل به لیست‌های انتخاباتی اصولگرایان به نیت تکلیف رای داده بودند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی، در ادامه اظهار داشت: توضیحات حدادعادل در خصوص دلایل اختصاص املاک بنیاد مستضعفان به مدرسه‌سازی برای مرفهین، خالی از منطق بود. اکنون سوالات زیادی برای مردم ایجاد شده است؛ آیا مسیر تحول در آموزش علوم انسانی، وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی است؟ یا مدرسه حدادعادل. و اینکه چطور با ساختن چند مدرسه در مناطق مرفه‌نشین تهران، در کل کشور تحول در علوم انسانی ایجاد می‌شود؟ آیا کل ایران در مناطق شمال تهران خلاصه می‌شود؟.

وی افزود: اظهارات حداد عادل در خصوص دستمزد فرزندان خود بیشتر شبیه شوخی و مزاح بود و حرف‌های قالیباف در ایام انتخابات را در اذهان تداعی کرد که با اعلام موجودی حساب بانکی خود موجبات تفنن مردم را فراهم کرد.

این فعال سیاسی گفت: توصیه می‌کنم بعد از این مسئولان محترم قبل از مصاحبه با رسانه‌ها رعایت حال مردم را بکنند؛ توهین به درک و شعور مردم گناهی نابخشودنی است. 

27219

کد خبر 1423210

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: غلامعلی حداد عادل پرویز فتاح بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی عظیمی‌فر یکشنبه بیان کرد: با توجه به ادامه بارش‌ها در بخش‌های بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلاب‌های وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریان‌های بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

بارندگی روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • خجالت بکشید!
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز