Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هادی‌نژاد از پرداخت یک میلیارد و 432 میلیون تومان وام به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا در بهشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از پرداخت یک میلیارد و 432 میلیون تومان وام به واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا در شهرستان بهشهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از تعداد 439 واحد صنفی شهرستان که در سامانه کارا جهت اخذ تسهیلات ثبت نام کردند، 125 واحد صنفی تسهیلات خود را دریافت کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات بانک‌های عامل مبلغ یک میلیارد و 432 میلیون تومان را به حساب واحدهای درخواست کننده واریز و مابقی پرونده‌ها در حال تکمیل می‌باشد که به محض کامل شدن پرونده و فرآیند کاری تسهیلات مصوب شده به حساب متقاضیان واریز خواهد شد.

هادی‌نژاد متذکر شد: نرخ سود حاصله از تسهیلات ابلاغی 12 درصد و واحدهای صنفی آسیب دیده از کرونا که لیست آنان قبلاً به اتاق اصناف ابلاغ شده است می‌توانند تا پایان مرداد ماه با مراجعه به سامانه کارا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است بنا بر اظهارات رئیس سازمان صمت مازندران، میزان خسارت‌های وارده به بخش‌های مختلف اصناف طی ایام تعطیلی ناشی از کرونا به بیش از هشت هزار میلیارد ریال می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۱۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی